Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Distans ...finns det sådana? Alltså sådana som har anläggning och som rider in/till hästar, tar emot träningshästar och tävlar på heltid. Det...
Svar
6
· Visningar
2 412
Senast: neywaz
·
N
Dressyr Om man rider vägarna rätt, fast trav i stället för galopp, räknas det som felridning? Jag förstår ju att man ej kan få några poäng, men...
Svar
9
· Visningar
1 689
Senast: robban
·
Islandshäst Har haft problem att få min islandshäst att trava - hon har hellre töltat eller grisepassat. MEN nu har det plötsligt lossnat och hon...
Svar
10
· Visningar
1 427
Senast: josse
·
S
Western På 25-års dagen! (Simpe's häst altså...) Jag hade den stora lyckan att träffa Simpe i helgen, men dessvärre alldeles för kort. Jag...
Svar
18
· Visningar
1 183
Senast: hotrodder
·
I
Övr. Grenar Jag håller på med monte och fick i dagarna höra från killen som väger in att det är väldigt viktigt att hålla sig så nära minimivikten...
Svar
7
· Visningar
1 194
Senast: Ina79
·
S
Hoppning Får man inte tävla med sådan på sig på en lokaltävling i hoppning. Idag var jag och tittade på en lokal hopp och i högtalaren ropade de...
Svar
16
· Visningar
2 060
Senast: Mitra
·
Islandshäst Att islänningar har olika lätt för gångarterna beroende på om det är uppförs eller neförsbacke det är jag väl medveten om, men varför...
Svar
7
· Visningar
1 078
Senast: netia
·
H
Hoppning Måste ha lite hjälp.. Hade tänkt löshoppa IDAG. jag har löshoppat 2 ggr förut. Första gången släppte en o sen tog en emot efter...
Svar
4
· Visningar
939
Senast: Melle
·
K
Dressyr Borde det inte vara så att dressyrdomarna kollades av ansvariga så att dom följer riktlinjerna för kritik.En del skriver inte någon...
Svar
3
· Visningar
1 193
Senast: Magdalena
·
S
Western Hej, vilka ska till tävlingarna i Nacka i helgen??
Svar
3
· Visningar
780
Senast: CrazyPiggelin
·
Hoppning Tänker börja löshoppa min drygt ettåriga häst lite grann. Hon har introducerats på bommar och skuttat enstaka småhinder då jag sprungit...
Svar
12
· Visningar
1 459
Senast: Mitrolle
·
T
Fälttävlan Tävlade en hel del fälttävlan när det infördes att man skulle ta kortet för att få starta och då behövde jag ju aldrig ta det. Nu har...
Svar
7
· Visningar
1 408
Senast: trip
·
S
Western Hur får ni hästarna att gå i en fin och bra form på lös tygel? Jag menar på en yngre häst som inte är så utbildad ännu.
Svar
5
· Visningar
1 252
Senast: Cecely
·
J
Trav satt och funderade lite :smirk:, blir det någon skillnad på om man sätter på tåvikter istället för boots?? :confused:
Svar
5
· Visningar
3 338
Senast: ghost
·
S
Western Har ridit i westernsadel några år, men är ingen inbiten western-ryttare. Hur som helst så har jag nu också köpt wester-tyglar för jag...
Svar
2
· Visningar
995
Senast: hotrodder
·
Trav Hur gör man? kostar? :confused: Hästen i fråga är norskregistrerad men finns i Sverige nu, ägaren är norsk. Hästen är 15 år och ska...
Svar
5
· Visningar
1 272
Senast: Rikkan
·
S
Western Hej, vart nånstans är det tävlingarna på High Chaparall ska vara??
Svar
3
· Visningar
923
Senast: ulf
·
C
Trav Äntligen var det Villes tur! Var du på plats??
2 3
Svar
58
· Visningar
2 733
Senast: Crazyy
·
S
Dressyr Vad är det för program? jag hittar inget som heter så i programboken.. :confused:
Svar
4
· Visningar
1 418
Senast: _sofie
·
K
Dressyr kastas-ML-2352572-ML- Det är straffbart att bryta mot PUL!!!
Svar
0
· Visningar
1 013
Senast: Krummeluryttaren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25