Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

• Låst
Western Jag och Pållen hade ju tävlingsdebut i helgen och det var rätt skoj (trots alla fatala blunders). Nu vill vi (läs Fillifjonkan) ut på...
Svar
1
· Visningar
806
Senast: Arapaloosa
·
M
Dressyr Har funderat mkt på detta..... för det verkar ju så självklart och enkelt för er andra att se detta med takt och balans etc :crazy...
Svar
8
· Visningar
3 803
Senast: X_tremless
·
  • Låst
Western Åsikter om tävlingen på Grevagården. Vilka var där förresten? Mer än jag, Hotrodder och Simpe??? :confused: :angel: Och kan jag...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: texas
·
Dressyr Jag behöver hjälp! tydligen verkar det som att vi ska hitta programmet själv inför klubbmästerskapet som går av stapeln 12 juni...
Svar
7
· Visningar
1 416
Senast: Raeman
·
M
Dressyr eftersom jag inte fick lägga den på Gnägg eftersom det handlade om ridning :confused: På Barockforumet ligger 2 filmer i skritt utlagda...
Svar
4
· Visningar
1 343
Senast: goamarie
·
U
Trav One of world's fastest coldbloods, a finnhorse stallion Rick 19,6a, passed away few weeks ago, after passing the finish line in V75-...
Svar
1
· Visningar
861
Senast: Willeval
·
M
Fälttävlan Någon som har nåt tips på hur man kan bygga små "skogshinder" eller typ fälttävlanshinder? :)
Svar
11
· Visningar
1 319
Senast: Moej
·
F
  • Låst
Western Vet ni har varit och utbildad sig hos utländska tränare? Vet ni vilka som de har varit hos? Någon som ni vet är riktigt bra? Vilka har...
Svar
12
· Visningar
1 645
Senast: hotrodder
·
C
Körning I Fredags åkte en av våra lektionshästar, för att delta i VM i körning (för handikappade) i Skottland! Tycker det är rätt häftigt :)...
Svar
4
· Visningar
990
Senast: Cockney
·
C
Dressyr Då jag själv inte är någon tävlingsryttare just, utan mer en allt-i-allo-ryttare... Men jag vet ju däremot en hel del om tävling... Nu...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 635
Senast: Cronis
·
Fälttävlan hejsan! lovade nån med en derssyrhäst här inne att jag skulle raportera från min debut i fältävlan. elle min debut gjorde jag för flera...
Svar
4
· Visningar
1 169
Senast: FT_ryttare
·
  • Låst
Western Är det någon som har provat Nevada Fancy från Double C? Vad tycker ni om den sadeln? Är den värd sitt pris? Hur håller färgen på sadeln...
Svar
2
· Visningar
823
Senast: Maran
·
S
Islandshäst Hur ska man formulera för att tråden ska få ligga kvar... :crazy: Om jag vill tävla kan det passa med en häst efter Gaski 920? ;)...
Svar
3
· Visningar
1 080
Senast: Selma
·
C
  • Låst
Övr. Grenar sökte in på strömsholms utbildning för arbetsryttare, innom galopp. Hästsporten anordnar i samverkan med Svenska Galoppförbundet och...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 063
Senast: Cani_SWE
·
Dressyr Min häst har inte bländande trav när hon lufsar på i hagen, men när hon kommer till jobb ordentligt har hon "kalastrav" enligt flera...
Svar
1
· Visningar
1 328
Senast: fio
·
S
Hoppning Vad är den största skillnaden på en regional La och en nationell? :)
2
Svar
20
· Visningar
1 774
Senast: MissDiamond
·
Körning Köpte för en tid sedan en rockard av ett tyskt märke "GERA" eller "GEFA" som var väldigt trevlig. Dock upplevde jag det som om trycket...
Svar
2
· Visningar
867
Senast: Rea
·
Dressyr Jag ska starta min första dressyrtävling om ett par veckor (är egentligen hoppryttare), vad måste jag tänka på som är annorlunda än i...
Svar
2
· Visningar
1 263
Senast: Liselott76
·
R
Distans Hej! Ska rida Dacke för första gången nu den 12/6. Hurdan är banan? (Ska rida 50T) Svårigheter? Underlag? backighet? osv. All info av...
Svar
1
· Visningar
1 031
Senast: Akela
·
Körning Hej! Jag har tänkt att jag ska köra in min häst innan jag rider in henne. Än så länge är hon bara 10mån. Men jag undrar när jag kan...
Svar
8
· Visningar
1 046
Senast: Novelette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama