Tips på variation!

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare RebeckaKihlberg
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 718
R

RebeckaKihlberg

Skulle vilja varriera pållenb och min körning lite, som de är ju så är vi ute och ör mycket på grusvägar och så...jag tycker dock de börjar bli lite väl enformigt.

Vi har ridhus och ridbana på gården...men underlager i ridhuset kanske blir för tung med vagn?..och utebanan är i flis..(risk för punktering???)

Hjälp...lite tips!!

Har du inte hövallar runtomkring? Jag väntar på att bonden här ska slå vallarna så att jag kan köra där sen, men det dröjer väl ett litet tag.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 210
Hästhantering Unghäst… Har en 3,5 åring (blir 4 i juni i år) som jag köpte i somras. En ganska cool valack, inte varit rädd för traktorer... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 084
Senast: Piaff
·
R
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 725
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka