Status
Stängd för vidare inlägg.
Det tycker jag också. För vilken fullblods uppfödare har sina åringar gående ihop med sina mammor. Så vitt jag vet INGEN. Så det är nog hennes små leklöp hemma på åkern hon dillar om.

Ok, så jag som dom senaste 12 åren har varit fölningsansvarig på ett av sveriges största fullblodsstuterier vet inte vad jag pratar om????
Dessutom har jag ridit in och grundtränat flera klassiska vinnare, men det klart, hästar som vinner derbyn är naturligtvis feltränade från början........(eller jag kanske bara har haft TUR?) :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 733
Träning Jag har en häst som är mer påverkad av andra hästar än de tidigare hästarna jag haft. Lite tydligare förklaringar om olika situationer...
Svar
7
· Visningar
2 624
Ridning Hej Jag blir galen. Har nyligen fått börja rida en ny häst som är otroligt storgalopperad. En helt annan häst med helt andra gångarter...
Svar
4
· Visningar
1 337
Senast: Badger
·
Ridning Hej,vi köpte en jättefin welshponny valack 14 år för snart 1 år sedan,han är superfin,väldigt pigg,känslig i munnen och sitsen, han har...
Svar
9
· Visningar
1 821
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Katt i påse
  • Hemlösa hundar ökar