Ska någon till Skaraborgs Ponny Sällskap?

Tycker han det var tråkigt att inte komma iväg, eller att tävla annars? Fattade inte riktigt :o

Det var med en annan haflinger, Askan hette han. Det gick tyvärr inte så bra för honom, men så var han inte så gammal heller.

Att inte få tävla. Han älskar ju terrängen! :D
Har varit dit en massör idag så snart är han igång igen. Friskt som en nötkärna!

Visst, när jag orkat fixa det, och alla de andra som jag inte orkade med... Fixade mina connemarabilder (Det var ju rätt många med :D :bow: :d) och de jag fotade åt andra i första hand.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen arrangerade Häggums sportryttarförening Folksam Ponny-SM i fälttävlan. Tävlingarna gick på Häggum samt Grevagårdens...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·
Hoppning Min ponny är ganska ny och jag hade honom inte i vintras men gamla ägarna säger att han inte hade broddar då. Jag ska tävla på...
Svar
1
· Visningar
693
Senast: Elo
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 103
Senast: Ajda
·
  • Låst
Hästhantering Jag har två döttrar som tävlar och tränar sina ponnyer i hoppning, vilket kräver en del resande med häst. En av våra ponnyer hatar att...
Svar
9
· Visningar
1 882
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna