Mellan/ökad trav/galopp?

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare MickaN
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 584
M

MickaN

På söndag ska jag rida LA:5 där ska man rida både mellan trav, ökad trav, mellan galopp och ökad galopp. hur ska jag göra för att det ska bli mellan resp. ökad? :confused:
Vad är skillnaden?
hur ska jag rida i de olika?

:banana:

Kanske du borde rida några lektioner för en tränare som kan hjälpa dig med skillnaden. Bl.a är det skillnad i samling.

känner du dig inte helt säker , så kanske du inte borde ställa upp redan? :confused: Prata med din tränare så visar h*n nog skillnaden så att du förstår exakt!

:bump: //Mowglii

Liknande trådar

R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 035
Senast: Roheryn
·
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
449
Senast: Elo
·
Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 400
Senast: Emuliiaa
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 191
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka