Hur högt har du hoppat?

På mitt varmblod som nyss e inridet har jag hoppat 70 och löshoppat 125 :D

Runt en meter, med en ponny som var 145 cm, men det är många år sedan. :)
Har tävlat 90 cm (häst).

På d-ponny bana på 120. Med häst bana 130 och enstaka hinder 145.
För övrigt tycker jag höjden är ganska oviktig. Finns så många som hoppar högt men knappt borde få sitta på en häst.

1.10 med c-ponny och 1.20 med storhäst. Kan tillägga att ponny-hoppet kändes som 2 meter eftersom det var ett riktigt helikopterhopp.. håller mig till storhäst numera :crazy:

//Ullis :bump:

Har hoppat 1,15 me min Cponny fjording, "halvblodet" ja rider nu o en Dponny vi hade för några år sen.

Bana har ja dock bara hoppat 90 me samma ponnyer förutom att de va en annan Dponny :p

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter En besviken Henrik von Eckermann missar pallen i världscupfinalen i hoppning – men hyllar sin häst, Iliana, efter tävlingen. - Hon har...
Svar
0
· Visningar
74
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag har för flera år sedan fått mitt ledbrosk i ena foten söndertrampat av min käre Kanalj som hade bråttom in från hagen en...
Svar
15
· Visningar
380
Senast: Mia_R
·
Övr. Barn Min snart 9-åring har börjat prata om att han tycker att han är tjock, och nu har det också framkommit att han försöker äta mindre för...
Svar
17
· Visningar
1 554
Senast: CaisaCax
·
Hoppning Jag läser just nu en roman som utspelar sig bland hopp-eliten i England på 1970-talet. Där nämns det att man lägger till bly-vikter på...
Svar
13
· Visningar
1 067
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka