Hur högt har du hoppat?

På mitt varmblod som nyss e inridet har jag hoppat 70 och löshoppat 125 :D

Runt en meter, med en ponny som var 145 cm, men det är många år sedan. :)
Har tävlat 90 cm (häst).

På d-ponny bana på 120. Med häst bana 130 och enstaka hinder 145.
För övrigt tycker jag höjden är ganska oviktig. Finns så många som hoppar högt men knappt borde få sitta på en häst.

1.10 med c-ponny och 1.20 med storhäst. Kan tillägga att ponny-hoppet kändes som 2 meter eftersom det var ett riktigt helikopterhopp.. håller mig till storhäst numera :crazy:

//Ullis :bump:

Har hoppat 1,15 me min Cponny fjording, "halvblodet" ja rider nu o en Dponny vi hade för några år sen.

Bana har ja dock bara hoppat 90 me samma ponnyer förutom att de va en annan Dponny :p

Liknande trådar

Foder & Strö Nån som kan hjälpa mig, har ett hösilage med väldigt högt manganvärde (se bild). Hur ska jag balansera det med koppar o zink? Alltså...
Svar
1
· Visningar
322
Senast: skiesabove
·
Foder & Strö Vi har väldigt mycket bete på endast tre hästar. Just nu går hästarna i den första beteshagen, vi har 6 stora beteshagar till att flytta...
Svar
3
· Visningar
580
Senast: skiesabove
·
R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 451
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 318
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023