Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Så jag kan få drömma mig bort lite? :) :love:
2 3
Svar
47
· Visningar
2 864
Senast: cämela
·
L
Hoppning Om det t.ex står såhär Lätt D, clear round gäller det för d ponny eller ALLA ponny kategorier?? jag förstår inte riktigt.. :crazy:
Svar
3
· Visningar
831
Senast: ia_
·
O
Dressyr gnagg-ML-2416502-ML- Bildinlägg försöker vi hålla på gnägg. =)
Svar
0
· Visningar
1 290
Senast: overtyre
·
C
Dressyr Hur gammal får man vara för att tävla ponny, är det 16 eller 18 år? Är det olika på tex. b- eller d-ponny? Nu tävlar inte jag eller...
Svar
6
· Visningar
1 347
Hoppning mitt sto blir stark kör ner huvudet och brummar iväg efter hindret. vad ska jag göra?
Svar
3
· Visningar
854
Senast: Geezer
·
F
Svar
11
· Visningar
1 262
Trav Såhär står det under "rekord" på min (rid)travare på ATG:s hemsida: Livs 18,2K 17,5M 18,3L 16,3aK 17,1aM 20,4aL 2001 18,2K 18,2aM...
Svar
7
· Visningar
1 041
Senast: Lazio
·
Islandshäst Vet ni någon bra hemsida med islandshäst hingstar, där det finns bilder? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 054
Senast: Freyr
·
Distans Sitter här och fyller i licensansökan, och har följande fundering. Är det inte ett stort hinder att man måste betala 750 kr i...
2
Svar
24
· Visningar
2 320
Senast: neywaz
·
C
Hoppning ... och jag skulle behöva lite tips. Jag tycker att det brukar vara lite svårt att få fram en bra "hoppgalopp" på min ponny. Han vill...
Svar
8
· Visningar
898
Senast: Connemara_Lover
·
J
Dressyr Tänkte höra med er här på dressyrforumet. Jag har en kavaj som jag tävlar hoppning i, med två sprud därbak, och den är 2-3 storlekar...
Svar
9
· Visningar
1 951
Senast: cotton
·
Svar
0
· Visningar
917
Senast: pomelo
·
S
Hoppning FRÅGA 1 Min Bästis Johanna som är 11 år har börgat tävla med sin 7 åriga Häst Busen. Jag vill med börga tävla men är lite fundersam...
Svar
10
· Visningar
1 082
Senast: jojjo_blondin
·
T
Islandshäst Vet någon hur programmet för SM 15-18 juli ser ut? Vi tänkte åka ner och heja men har ingen aning om vilka klasser som går när... TACK...
Svar
3
· Visningar
1 161
Senast: Boj
·
Dressyr Vet inte om det varit uppe en liknande tråd men nu måste jag ha svar! Kan någon förklara på ett bra och enkelt sätt var som händer när...
Svar
12
· Visningar
2 612
Senast: Vimsan
·
V
Trav Vad skulle ni säga om framtiden till ett sjuårigt sto med de här tiderna: Livs 26 2-2-1 18,3k 18,5m 19,2l 19,0am Nyfiken på vad ni...
Svar
6
· Visningar
858
Senast: ghost
·
T
Övr. Grenar Var tyvärr aldrig på plats på Täby för att se dina araber, men såg att Nariaat kom tvåa! Kul !! :banana: :banana: Hur gick det för...
Svar
7
· Visningar
985
Senast: Topolino
·
P
Dressyr SVARA SNABBT SNÄLLA!!!!! Hej! :) Jag har lite frågor! Hur räknar man ut procenten från Mästerskaps och Lagtävlans klasserna? På...
Svar
4
· Visningar
1 292
T
Islandshäst Om ni fick bestämma innehållet i en islandshästtidning. Vad skulle den bestå av då??? Alltså vad skulle DU vilja läsa om? Ibland tänker...
Svar
13
· Visningar
1 091
Senast: Inte_Ung
·
M
Dressyr Har börjat att fundera alldeles för mycket på vad jag gör och hur. Hur gör ni en galoppfattning? Hur rider ni ett byte? Svåra frågor?
Svar
2
· Visningar
1 281

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka