Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Islandshäst Kommer man att kunna tävla en islandshäst barfota från nästa år??? Jag hörde ett rykte om det. Vart finns i såna fall ett sånt beslut?
Svar
10
· Visningar
1 271
Senast: Dolores_88
·
Western Det är många nya här så det vore kanske dags för en presentationstråd? Namn Ålder Ort Häst - gärna med stamtavla och ålder Bästa...
Svar
14
· Visningar
2 118
Senast: Mimmi22
·
S
Trav Ja nu stiger spänningen igen!Segraren skall starta i semifinal till amatör-SM!Han måste bara vinna! Håll tömmarna!!!!! :)
Svar
7
· Visningar
879
Senast: stally
·
Trav hej hej, var kan man köpa nåt set till draglinorna med block? Finns det överhuvudtaget att köpa? Finns det på pegasus?
Svar
7
· Visningar
1 273
Körning Hur pass tungt kan en häst dra med en travsele?
2
Svar
21
· Visningar
3 952
A
Körning Hej! Jag har just upptäckt tjusningen med att köra min häst, än så länge tömkör jag bara men ser fram emot att få åka vagn bakom pollen...
Svar
1
· Visningar
752
Senast: martina
·
Trav Unga Herr Världsvan på Valla imorgon :bump: :bump: han är med på TV:n t om :D :D Upp med alla Buketummar nu :bow: :bow:
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 043
Senast: Camarotheking
·
V
Fälttävlan hur är det nu..om man trillar av i terrängen, får man sitta upp igen då? gäller det olika regler för häst/ponny?
Svar
4
· Visningar
1 460
Senast: fio
·
E
Dressyr Ja har en älskling till travhäst... :love:Eller ja hon har inte gått på travet på tio år men ändå... Jag undra bara om man kan tävla...
2
Svar
21
· Visningar
2 213
Senast: Express_Pearl
·
Trav Idag är det dax för kval för min springare... Åker snart (ok om nån timme) till stallet för att ta in henne och hämta transporten...
2
Svar
26
· Visningar
1 843
Senast: Lateste
·
S
Western Undrar när ni andra ska åka ner till High Chaparall? Eftersom det är först till kvar som gäller åker jag och vovven ner på torsdag...
Svar
18
· Visningar
1 416
Senast: twinstar
·
F
Fälttävlan vart kan man ta de i sthlm? de verkar nämligen vara lite segt....
Svar
0
· Visningar
965
Senast: fiffi
·
F
Islandshäst Jeg trenger litt hjelp med et par av islandshestene jeg rir. Jeg er ingen islandshestekspert, men har ridd "stor brun" i maange år. (Kan...
Svar
5
· Visningar
1 434
Senast: josse
·
Islandshäst Mitt 4-veckors hingstföl har fått klåda på kroppen. Han är rödskäck och det är på dom vita fläckarna. Började med en liten kal fläck som...
Svar
18
· Visningar
1 499
Senast: Vikingur92
·
Fälttävlan Vad har ni för utrustning på er själva o era hästar under träning/tävling?
Svar
8
· Visningar
1 610
Senast: _Peplis_
·
Körning Läste i ett inlägg att en loksele inte är byggd på samma sätt som en bröstsele och att bogarna därför blir friare, stämmer det? Jag är...
Svar
12
· Visningar
1 470
Senast: lul
·
Dressyr En fråga. Får man tävla dressyr med det?
Svar
16
· Visningar
2 203
Senast: malumbub
·
Trav Som mer eller mindre självlärd inom travet under massor av år så har man ju skapat sig en och annan idé som man tror på för att detta...
Svar
10
· Visningar
2 251
Senast: stally
·
Hoppning imorrn... :d..å ja undrar om de e nån slillnad på koppelräcke eller vanligt räcke??!de bör ju inte vara de...å har ni nå tips om hur man...
Svar
5
· Visningar
760
Senast: jojjo_blondin
·
Islandshäst Jag är inne i en period där jag är totalt ointresserad av hästar. De går på bete och jag ger dem vatten och ser till att de är hela men...
Svar
9
· Visningar
1 455

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka