Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Fälttävlan va tycker ni om dom här skydden till fälttävlan? har inte tänkt att satsa så mycket på fälttävlan, bara träna lite och tävla kanske 2...
Svar
12
· Visningar
1 474
Senast: rubytoo
·
Körning Skulle vilja få min häst att gå i en rundare form än vad han gör när tömmarna löper direkt från bettet, genom ringarna till min hand...
Svar
6
· Visningar
2 543
Senast: malumbub
·
R
Islandshäst Ska kanske börja tävla med hästen, men kan typ inget så jag har lite frågor :p 1. Vad behövs? Alltså, typ licenser och sånt. 2. Är det...
Svar
10
· Visningar
908
Senast: Real_Life
·
T
Western Är det ngn som vet om reiningen går på dressyr banan eller hoppbanan? Kanske dum fråga, men jag är inte säker. Vill gärna veta så snart...
Svar
8
· Visningar
872
Senast: __sandra__
·
X
Islandshäst Jag hörde utav en bekant att de bara avlar på färg på island, så att om man åker dit så kan man hitta bra hästar med "fel" färg för ett...
Svar
11
· Visningar
1 333
E
Dressyr Mer \"kandens\" i traven Har en ganska seg 6-årig valack som släpar fötterna efter sig i traven :(, har väll börjat få till ökningarna...
Svar
9
· Visningar
4 081
Senast: elmer
·
T
Western Någon som sitter på resultatlistor från helgens tävlingar i High Chaparall? Eller vet när de tänker läggas ut på nätet? Jag behöver...
Svar
4
· Visningar
1 005
Senast: malumbub
·
L
Distans Vi har nu varit ute på en prova på och blev även godkända på filipstadsrittens clear round. :D Det innebär att vi nog kommer att ge oss...
Svar
3
· Visningar
885
Senast: Stopek
·
H
Övr. Grenar Vilka här är det som jobbar/rider på Täby, & i vilket stall. jag är ju kontrollfreak så :) näe då, men skulle abra vara intressant att...
Svar
14
· Visningar
1 456
Senast: enjes
·
Trav Det frågas ofta här om såväl aktiva som f.d aktiva travhästars resultat på tävlingsbanorna, om någon känner till deras syskon, föräldrar...
Svar
2
· Visningar
844
Western Det är en häftig anläggning i alla fall. Har iofs inte varit på Grevagården eller i Helsinborg där det också lär finnas fina...
Svar
3
· Visningar
976
Senast: alazzi
·
N
Western Nu har jag beställt campingplatts till HjoKo :cool: MVH/ Stefan
Svar
3
· Visningar
1 094
Senast: MsSleepalot
·
P
Trav hur länge får en kallblodstravare tävla?
Svar
5
· Visningar
908
Senast: supersvanen
·
S
Trav Bergsåker.Ledning från start till mål.Tror ni vi jublade. TRAV ÄR ENDÅ LIVET! :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump:
Svar
10
· Visningar
816
Senast: supersvanen
·
Trav :D :D :D sidan 69 finns det bild på lilla Mercan, Längst ner till höger! :love: :angel:
Svar
18
· Visningar
998
V
Fälttävlan måste man ha det? Vad händer om man kommer till start (terrängen) utan medical card? Får man inte starta i terrängen då?
Svar
2
· Visningar
1 123
Senast: Nelle
·
Fälttävlan ja, man ska ju ha genomfört 2st 90 rundor..Är de dessa straff som gäller? och hur länge räknas en kvalificeringsperiod? ej mer än 75...
Svar
4
· Visningar
1 046
Senast: frolic
·
C
Dressyr Men jag är väldigt impad av Rose Mathisen och hennes ridning... Och hästar :D. Hittade precis dagens resultat, Int II. Rose var 3a med...
Svar
18
· Visningar
1 873
Senast: spoff
·
Fälttävlan vad är det?? tror det har nåt med fälttävlan att göra...
Svar
4
· Visningar
1 042
Senast: _Peplis_
·
P
Trav var får man tag i propositioner till bygdetrav?
Svar
1
· Visningar
818
Senast: nilema
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama