Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Islandshäst Har tillbringat 17 dagar uppe i Hvammstangi nu. Åkte upp för att träffa syrran o rida islänningar. Det va första gången som jag red...
Svar
2
· Visningar
921
Western Tyskland? Vilken prisnivå är rimligt för en "hobbyhäst"? Känner ni till Roger Kupfer (stavning?)?
Svar
5
· Visningar
995
Senast: __sandra__
·
V
Dressyr måste bara fråga.. hur vanligt är det på en skala?:S Lånat hem en häst som är 5 år å blev inriden för ca 10 månader sen och är tydligen...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
10 877
Senast: SydWest
·
I
Övr. Grenar första frågan: är de nån härifrån som ska dit? andra: Får man åka dit även om man inte har fyllt 15? de står nämligen bara att de blir...
Svar
3
· Visningar
1 190
Senast: idiot
·
J
Islandshäst Var, alltså på vilken del av kroppen, chipmärker de hästarna på Island. Jag antar att märkningen alltid sitter på samma ställe. Eller...
Svar
4
· Visningar
1 164
Senast: Hallau
·
L
Fälttävlan ett sto vid namn Helena Rubinstein?? hon är väl 10 eller elva år skulle jag tro.. efter Mintage xx.. gått lite fälttävlan.. tror d e...
Svar
7
· Visningar
1 210
Senast: Gunther
·
Trav han var ju ruggig i går på valla såg ut som han joggade!! :love: :banana: :bow:
Svar
11
· Visningar
918
Senast: zilla
·
Fälttävlan Hej! Vad det nån som såg olyckan på Fälttävlans EM i år? Det var entrappa och hästen bara törnade in i den och bröt väl nacken på stört...
Svar
11
· Visningar
2 559
Senast: Geshira
·
T
Dressyr Efter mycket om och men är nu jag och min häst klara för att börja tävla lite, nu undrar jag om nån här har en bra ide på en klubb söder...
Svar
1
· Visningar
1 334
Senast: AraSlei
·
S
Islandshäst Det jeg fryktet var begynnende eksem var bare en veldig varm pels! Barberte hesten for to dager siden, han har blitt pigg og glad, og...
Svar
3
· Visningar
938
Senast: sleepy
·
Hoppning Jag undrar om hoppvärlden har någon motsvarighet till dressyrvärldens påstående: "LA klarar alla hästar. Över det börjar...
2
Svar
22
· Visningar
2 087
Senast: whyruz
·
I
Övr. Grenar Hur gör man bäst om man ska köpa ett fullblod som man vil ha till löp?
Svar
4
· Visningar
1 116
Senast: dressyrryttare
·
  • Låst
Western Längtar after era rapporter ;)
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 642
Senast: ottopotto
·
M
Övr. Grenar igår så skulle jag testa hur fort min häst kunde trava på 250 m med mej i sadeln.de va tung bana å regnade men jag skulle ändå testa.Hon...
Svar
3
· Visningar
1 115
Senast: misterhultspyret
·
Hoppning Nu på lördag går första starten med Div III laget. OCh jag känner mig inte klar. Jag vill ha en månad till att förberedda mig på...
Svar
19
· Visningar
1 363
Senast: must
·
M
Western hej! undrar om quarab (quarter/arab) är registrerat som en egen hästras. kan man få en sådan "korsning" godkänd?
Svar
5
· Visningar
1 572
Senast: geegee
·
L
Körning Fästs båda i ringarna? På en bröstsele fästs ju skacklarna separat, högre upp, men någon sådan infästning finns ju inte på lokselen...
Svar
3
· Visningar
2 913
Senast: loch
·
C
Western Vet inte vad som är reklam här och inte, men detta är inte i reklamsyfte! :o :angel: Vet någon om de tar konto/kreditkort i affärerna...
Svar
1
· Visningar
883
Senast: twinstar
·
A
Islandshäst Det gör jag i allafall. Ska kampera ihop med en annan bukefalist som jag hittills aldrig träffat. Längtar redan!
Svar
15
· Visningar
1 154
Senast: ang
·
Distans Ok, eftersom det ju faktiskt är lite ojämt med tävlingar runt om i landet kanske vi som vill tävla kan bolla fram idéer på hur man...
Svar
13
· Visningar
1 416
Senast: Isolde
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Hiss och diss del 5
  • Att hata mat

Hund, Katt, Andra Djur