Var det kul i helgen?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Re: Till salu

Trist att vuxna människor inte kan diskutera utan att förlöjliga på det här viset. :crazy: Sorgligt!!

Sorry, den går bara i urban miljö.
Men man kan hänga den efter ropingdummin och se hur långt man kan komma, svingandes med lassot utan att tappa hatten. Skulle tro att en 60 meters löparbana är tillräcklig för att ha ett SM.

Tycker att SAMTLIGA ryttare efter förutsättningarna gjorde mycket bra ritter, vågar jag skriva samtidigt som jag hukar mig för personliga påhopp från roper!! :devil:

Trist att man inte kan diskutera utan vare sig personliga påhopp eller lite självdistans, det bäddar ju såklart för förlöjligande.
På vissa biter det, på andra inte.... :)

Ja det är hon jag menar. Synd att hon inte är här. Har förevigat händelsen. Men man kanske vill glömma sånt?!

Lovar att låta dig vara oemotsagd eller hålla med dig nästa gång så du slipper känna dig påhoppad.
:banana: :bump: :banana: :bump:

Nä, det vill jag inte!!

Det är ditt raderade inlägg jag retar mig på :mad:
Ger igen så fort jag får en chans.. :devil:

Du måste nog drömma, det finns inget raderat meddelande. Jag gick precis igenom hela tråden, allt finns kvar.
:o :o :o

Jag menar ditt inlägg, som finns kvar, där det står "inlägg raderat av lillebill". Det talade sitt tydliga språk :devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen avgörs ponny-SM i fälttävlan i Häggum utanför Skövde. Hos arrangerande Häggums sportryttarförening är förväntningarna höga. –...
Svar
0
· Visningar
101
Senast: Gunnar
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 476
Senast: Nepenthe
·
Hemmet Vilken bank har ni ert huslån på? Vad betalar ni ränta? Är de klokt att binda räntan och isåfall hur länge? Är ny på detta då jag ska...
Svar
17
· Visningar
615
Senast: Eurydome
·
Fritid Ska tillbringa helgen i Linköping tydligen, vad finns det att hitta på där (plus minus några mil)? Två vuxna med hund (men hunden kan...
2
Svar
24
· Visningar
572
Senast: Stålvilja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar