Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Distans Är det någon som har fått ett nummer senare än September/Oktober av Endurance World, eller har tidningen upphört att existera? Samma nr...
Svar
1
· Visningar
907
Senast: neywaz
·
T
Islandshäst Med unghästar som inte är inridna, typ 4-5åringar, hur vet man om dom är 4-gångare eller 5-gångare? Har hästen visat alla gångarter i...
Svar
4
· Visningar
1 046
Senast: josse
·
T
Dressyr gnagg-ML-2452010-ML- Vi brukar försöka hålla bildtrådar på gnägg. Om det inte handlar om något specifikt ridproblem elle liknande med...
Svar
0
· Visningar
1 265
Senast: Tiffany
·
B
Dressyr Jag skulle vilja ha hjälp med att hitta på enkla dressyr övningar som passar en endast grundriden häst som jag nu vill börja utbilda...
Svar
8
· Visningar
1 860
Senast: MaRomer
·
Övr. Grenar Har köpt mig ett fullblod som ridhäst och nu skulle jag gärna vilja se honom "in action". vet ni hur man kan få tag på antingen video på...
Svar
4
· Visningar
1 034
R
Distans Hej! Var precis inne och tittade på distanslistan och då särskilt på Travartoppen. Hur fungerar det där egentligen? Min travare fanns...
Svar
2
· Visningar
1 127
Senast: Raderad medlem 6459
·
Western Finns det några hingstar som ni gärna ser som pappor till era hästar? Och tvärtom, några linjer som ni väljer bort direkt? Vilka...
Svar
3
· Visningar
831
Senast: alazzi
·
M
Övr. Grenar Hejsan! Min väninna har en liten tös som blir 7 år, hon tränar galopp med sin b ponny och jag tänkte ev. köpa en galopp relaterad...
Svar
1
· Visningar
1 218
Senast: Elektron
·
Islandshäst Förlåt en fråga från en mycket ovan tävlare... Var hittar man klubbtävlingar som man kan vara med på??? Är det ens egen klubb som ska...
Svar
4
· Visningar
947
Senast: Freyr
·
T
Western Det skulle vara kul och veta i vilken ordning ni lär era hästar saker, vilka erfarenheter ni har, vad som är viktigt att tänka på osv...
Svar
1
· Visningar
865
Senast: harpan
·
A
Islandshäst Såg ni annonsen i senaste Islandshästen med de nya mineralhinkarna som skall förhindra sommareksem? Det gjorde jag, och jag blir bara så...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 715
Senast: skuggi
·
C
Trav Vart i all fridens namn kan man söka på russtravarnas info? På atg går det ju lixom inte... Hjälp tack!
2
Svar
20
· Visningar
1 540
Senast: Cronis
·
Svar
0
· Visningar
1 057
Senast: Mirre
·
V
Dressyr Vet någon om det ska visas någon dressyr från Falsterbo på tv i år? Har bara hittat en massa hoppning i tablån. :(
Svar
5
· Visningar
1 236
Senast: drowsy
·
M
Dressyr Hej.. jag fattar varför inte man får ha benskydd/benlindor på dressyrtävlingar.. kan någon förklara de för mig??
Svar
10
· Visningar
2 984
Senast: drowsy
·
Islandshäst Alla ni islandshästmänniskor i västra götalands län var/vilka ridsportsaffärer köper ni eran islandhäst utrustning? Och alla ni andra...
Svar
3
· Visningar
2 404
Senast: Båbbe
·
G
Fälttävlan Någon mer än jag som såg huntingen på tv? Tycker det är kasst att L. Parmler och J. Svanlund får vara kommentatorer. I hoppning...
Svar
7
· Visningar
1 366
Senast: HillsBon2
·
L
Western Hej. Nu har jag en engelsk sadel på min häst 17" normal mot bred bom, om jag skulle köpa en western sadel vilken storlek ska jag då...
Svar
3
· Visningar
1 300
Senast: Maran
·
H
Hoppning avstånd & sådant. Nu måste jag uppdatera mig lite igen, lagom avstånd för stor häst, inne i en kombination, (räcke +oxer) vad är det...
Svar
4
· Visningar
862
Senast: alice
·
B
Islandshäst Vad heter Ovalbana och passbana på engelska? Någon som kan hjälpa mig? Vad heter Tävlingsplats på engelska? Om ni vet vad det heter på...
Svar
6
· Visningar
1 587
Senast: Båbbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama