Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Trav Har bestämt för att anmäla till p21:an på fredag... eftersom han startade för över ett år sen sist så kommer han ju med... börjar redan...
Svar
13
· Visningar
1 106
Senast: Lindi
·
A
Fälttävlan Som har nåt bra fälttävlansläger att rekommedera??!! (helst i närheten av uppland)
Svar
8
· Visningar
1 342
Senast: beagle
·
E
Islandshäst I Kan någon hjälpa mig med "i vilken ordning" jag bör satsa på att träna gångarterna. Sista tiden har jag satsat på att få tölten ren...
Svar
5
· Visningar
1 054
Senast: kotte
·
P
Dressyr Hittar ingen gammal tråd och jag har sett på andra forum att det diskuteras raser som används inom grenen... Så, stilla min nyfikenhet...
2
Svar
20
· Visningar
2 549
Senast: Sonita
·
M
Islandshäst hej! undrar om någon kan svara mig? undrar var går gränsen för att en hingst ska bli godkänd? om den har 7,74 poäng är den godkänd...
Svar
3
· Visningar
949
Senast: Freyr
·
Western Är det någon som vet när Westernuppvisningen kommer att vara??
Svar
6
· Visningar
1 637
Senast: kamomillo
·
R
Distans Får man tävla med pulsmätare på hästen? Sådan man rider med alltså...
Svar
1
· Visningar
972
Senast: Laslaw
·
Trav Har just köpte en häst från en proffstränare som var tävlingsskodd när han kom. Han hade halvrunda aluminium fram och halvrunda...
2
Svar
22
· Visningar
1 963
Senast: diny
·
C
Western Löper vidare lite på min tråd om man kan rida två olika stilar på samma häst! Kan man rida en häst med klassisk ridstil och bara ha...
Svar
8
· Visningar
1 055
Senast: alisson
·
A
Dressyr Någon som har bra tips om hur jag ska träna med min häst som är stel i sin högra sida och vill bita sig fast i den tyglen ? Han vill...
Svar
1
· Visningar
2 132
Senast: concierge
·
J
Islandshäst Vad tyckte alla?! Själv var jag funktionär, men hann se det mesta ändå. Jag tycker att det hela har fungerat mkt bra och dagen har...
Svar
6
· Visningar
1 723
Senast: yew98fq
·
C
Hoppning Åhh nu har min lilla hopploppa till systerdotter äntligen fått tillbaka självförtroendet.. :) Hon är bara 10år gammal men när hon var 7...
Svar
9
· Visningar
986
Senast: Colombia_Girl
·
S
Distans hur tänker du? Nu tänker jag mig en 6-7 åring och inte en CR häst. Hur många tävlingar, vilka distanser och vilka farter tycker du är...
Svar
5
· Visningar
1 081
M
Övr. Grenar Var på täby igår och såg arablöpet. Jag tycker det är kul att se araberna i ringen innan med sina långa manar och svansar. Att de ser ut...
2
Svar
20
· Visningar
1 853
Senast: FirstAttempt
·
Övr. Grenar Kan man vara dummare än jag? Är så vann att ha skyddsväst att jag försökte ha de när vi hade voltige!!!
Svar
8
· Visningar
1 358
Senast: vildros
·
Hoppning Superfina Goldika, som tidigare reds på ett föredömligt sätt av Toni Hassman, rids numera av MacLaine Ward från USA - en ryttare med...
2
Svar
26
· Visningar
3 281
Senast: vildros
·
I
Western jag har provat westernsadel på mitt fullblod och lite träning derav, men så lade jag ner det...varför vet jag inte,karnsje för jag ville...
Svar
4
· Visningar
1 270
Senast: millaj
·
D
Dressyr Får man tävla dressyr på ett gummipelham med två tyglar?
Svar
7
· Visningar
1 319
Senast: Dragonfruit_
·
N
Dressyr Får man ha vita benlindor på alla fyra i Div II för ponny? Har alltid undrat detta!? Tack!..
Svar
4
· Visningar
1 261
Senast: Nobell
·
A
Fälttävlan Var hittar man terrängbanor i Skåne, västra Blekinge, södra Småland och södra Halland? :confused:
Svar
3
· Visningar
3 420
Senast: Therese_Zipp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama