Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Körning Jag håller på och kör in min häst och är i behov av en vagn. Det finns en vagn hos mina släktingar som jag kan ta, men den befinner sig...
Svar
4
· Visningar
1 350
Senast: lul
·
T
Övr. Grenar Kapplöpningssällskapets Stora & Agria Breeders Trophy Mile! Tyvärr var jag aldrig på plats o fick se Desert Stars smygresa bakom...
Svar
1
· Visningar
877
Senast: GoddessOfLove
·
Hoppning Nu är jag igång igen - säg till när ni tröttnar på korkade frågor... :o :D Nu undrar jag: *Lokal/Regional, vad är skillnaden? :o Om...
Svar
8
· Visningar
1 221
Senast: starcraft
·
  • Låst
Hoppning Och Meredith Mikael Beerbaum är avstängd X månader pch missar OS.. någon som har hört mera?? Blir hon fr¨åntagen sin amndraplats i...
Svar
3
· Visningar
836
Senast: Sass
·
M
Western hej.. ja ha tränat och tävlat jätte mycket med min häst i western... men nu har han börjat fått ont i ryggen av sadlarna.. ( western )...
Svar
3
· Visningar
856
Senast: anders
·
Western Jag undrar om westernsadeln kan ändra form om den används av en annan häst med helt annorlunda rygg. Har lånat ut pållans sadel bara för...
Svar
3
· Visningar
884
Senast: anders
·
T
Trav :love: :love: :love: Den här kallblodsdamen ( som jag så extatiskt kallat en ny Sjunga Best..) kom 4:a ikväll - och sänkte sitt rekord...
Svar
6
· Visningar
854
Senast: trollfaksen
·
Fälttävlan jag undrar vad ni tycker om dessa skydden och om ni skulle rida med dom Veredus VEETF/VEETR Event Tec Skydd i PVC-plast överdragen...
Svar
4
· Visningar
1 160
Senast: Lina4ever
·
A
Dressyr Vändningen på bakdelen till vänster.. vad betyder det?
Svar
2
· Visningar
984
Senast: stranger
·
D
Övr. Grenar Hej! Är det någon som vet någon bra hemsida där man kan hitta fakta och bilder på gamla fullblod?? Jag är bl.a. väldigt intresserad av...
Svar
1
· Visningar
1 137
Senast: Görel
·
Distans Det har jag! och dessutom flera 3milare! Någon annan??! Min (och HÄSTENS!) första 5milare red jag på 5h o 20min. Inte illa! Dessutom...
Svar
7
· Visningar
1 790
Senast: Akela
·
Trav ....så måste jag starta en tråd. :o Funderade lite över frågor man får ibland, eller som man kan undra över hur andra har för taktik...
Svar
15
· Visningar
1 176
Senast: trollfaksen
·
P
Hoppning Det var så länge sen jag hoppade, har bara utbildad/tillridit och ridit mina yngre/äldre hästar och har totalt glömt bort vilka hinder...
Svar
3
· Visningar
692
Senast: Psyco
·
L
Hoppning Är det någon som vet vad det är som gäller för att kvalificera sig till msv B i hoppning med ponny?? Tack på förhand!
Svar
17
· Visningar
1 319
Senast: Xenox
·
Körning Har precis blivit lite nyfiken på det här med att tömköra hästar och har lagt beslag på en gammal tömkörningsgjord. Har precis exakt...
Svar
3
· Visningar
1 982
Senast: Gisburne
·
E
Hoppning Jag har en fråga som gäller tävlande med B-ponny . Har en b-ponny, som är 5 år . Vad jag vet så får man tävla en unghäst(b-ponny)...
Svar
2
· Visningar
992
Senast: Den_Lille
·
Övr. Grenar till en connemara???!ja har hört att de går att betala så får man rida på täby galopp stämmer de??!kramar *dessan4-ever*
Svar
3
· Visningar
1 162
Senast: Duschess
·
N
Distans Är ett 14-årigt vamblod gamalt för att börja tävla distans med? Har varit och tittat på ett som jag funderar på att köpa men jag skulle...
Svar
7
· Visningar
1 317
Senast: neywaz
·
S
Trav men hur ska det gå nu är skitnärvös! :bump: Här ser ni nu anledningen till att jag övergav Värmeland. :)
Svar
10
· Visningar
906
Senast: stally
·
N
Övr. Grenar I går gick hon in... så himla glad. Hon klarade dock inte att backa in med p-a på ryggen men så fort han hoppade av så gick det fint...
2
Svar
21
· Visningar
1 614
Senast: shady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar