Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Islandshäst Hej!Jag har blivit erbjuden att hjälpa till att få upp tre isisar i kondition inför försäljning, men det finns ett aber:Jag har aldrig i...
Svar
9
· Visningar
1 657
Senast: swifthangel
·
M
Islandshäst hej! har ett sto bedömt med poängen: lätt och spänstigt 4 gångssto 7,60 exteriör 7,25 ridegenskaper totalt: 7,39 vilken "klass" är hon...
Svar
7
· Visningar
1 413
Senast: Boj
·
Islandshäst Jag har funderingar på islänninghållet men funderar lite på det här att de är så små. Jag är själv lång (179cm) oxch väger en del (70kg)...
Svar
9
· Visningar
1 357
Senast: Lobelia
·
L
Trav ........ville bara gratta Lines till dagens seger :bow: Kul när "bukefolk" vinner lopp........ // Suzanne
Svar
11
· Visningar
969
Senast: DeZemBer
·
S
Trav Var lite nyfiken på hur många som varit utomlands och jobbat med trav? Var har ni varit och kan ni berätta lite om travet där...
2
Svar
22
· Visningar
2 130
Senast: ior_asna
·
D
Hoppning Undrar om det är mer än vi som har följande problem?? Hästen går alltid bra i första klassen, pigg o glad och gör vad han skall...
Svar
14
· Visningar
1 786
Senast: Mitra
·
Hoppning Ursäkta men jag måsste bara fråga... hur länge räknas en häst som unghäst i hoppning/tävling? hur gammal får den vara som älst för att...
Svar
2
· Visningar
2 386
Senast: RedHotChili
·
Hoppning Är det tillåtet att hoppa ett hinder som inte ingår i banan? Var på en tävling idag där ett ekipage hoppade torrgraven som inte ingick.
Svar
10
· Visningar
1 188
Senast: TIGERgirl_87
·
T
Islandshäst Jag håller på och tränar mitt sto och tölten har börjat komma. Än så länge inte så snabbt och min kille filmade när jag red så jag såg...
2
Svar
25
· Visningar
2 848
Senast: tinystina
·
C
Western Om man bara ska rida ut i skogen med hästen.. vilken westernsadel "ska"/bör man ha då? :idea: Det finns väl/ju olika för reining mm...
Svar
5
· Visningar
1 322
Senast: saxen
·
K
Trav Se upp Järvsöfaks har kommer "Rimson"!!!! Första segern igår på Hagmyren :banana: :banana: Kolla lopp två
2
Svar
23
· Visningar
1 696
Senast: Ina79
·
E
Övr. Grenar Är det nån här som vet var man kan köpa utrustning för galopp? Inte butiker alltså utan på internet eller nån postorder. Det jg behöver...
Svar
1
· Visningar
2 423
Senast: Gisburne
·
Q
Hoppning Jag har nu på senaste tiden upptäckt att min häst fullkommligt skiter i små hinder..Han är själv ca 175 i manken. Det var igår andra...
Svar
11
· Visningar
1 178
Senast: Qudexco
·
Hoppning Att hoppa för ofta i veckan ger ju självklart stora slitage på benen, det är det ingen tvekan om. Jag känner en som kan hoppa sin häst...
Svar
6
· Visningar
2 265
Senast: noppitoppan
·
D
Hoppning Hej! Jag undrar hur ni förbereder er inför en tävling, alltså hur ni lägger upp träningen... Sedan undrar jag också hur mycket ni tävlar...
Svar
5
· Visningar
1 469
Senast: Jensan_89
·
H
Hoppning Det är inte JAG som påstår detta, men kan man "hoppa ofta om man vet hur man ska göra?" Vill bara veta.. :)
Svar
2
· Visningar
757
Senast: sanwan
·
X
Hoppning hur ska jag göra för att min häst ska ha lika mycket respekt för plastbommar som träbommar???
Svar
2
· Visningar
845
Senast: xHannax
·
Islandshäst Är det någon som har/har provat Top Reiters bomlösa eller Diddis bomlösa? Erfarenheter? Skillnader?
Svar
4
· Visningar
954
Senast: skuggi
·
H
Fälttävlan och det är 26 anonyma användare här. Vad gör ni här nu?? Det är typ aldrig så mycket folk här ens på kvällen eller ens på en hel vecka...
Svar
2
· Visningar
1 046
Senast: _Peplis_
·
G
Övr. Grenar Vem var det, nu igen? Var det Pia Brandt...? Skulle hursomhaver behöva komma i kontakt med den tränaren. Nån som vet vem det var?
Svar
2
· Visningar
1 099
Senast: Gisburne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama