Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Trav Jaha då har BR "klarat" voltstart då.. Vann ett till provlopp igår, den här gången med voltstart! :bow: Startade från spår 2 med ett par...
Svar
8
· Visningar
976
Senast: jari
·
H
Hoppning Nu måste jag få veta vad som gäller. Får man tävla C & D ponny till OCH med det året man fyller 18 år? Jag fyller 18 år sent detta år...
Svar
1
· Visningar
690
Senast: _Peplis_
·
Islandshäst Har fått ett litet hingstföl för någon vecka sedan som jag inte kan bestämma namnet på .Han är brunskäck,ganska kraftig,väldigt livlig...
Svar
17
· Visningar
7 043
Senast: skjona
·
Fälttävlan någon som vet om man kan ta det någonstans i blekinge (runt karlskrona) annars om man kan ta det på typ RK udden el. där runt?? vill...
Svar
0
· Visningar
988
Senast: urkella
·
C
Distans Satt och tittade på några bilder från en distanstävling här hemma. Tänkte då på att dom flesta ryttare hade en hjälm som såg ut som en...
Svar
4
· Visningar
1 849
Senast: Contezza
·
Hoppning *under hela våren, sedan februari gick det jättebra med pollen som jag började ta ut på tävlingsbanorna.. framsteg från gång till gång...
Svar
19
· Visningar
1 047
Senast: Iaraphel
·
F
Övr. Grenar Hej på er alla galoppmänniskor :bump: Undrar om ni vet någon sida där man kan kolla upp hästar som inte är svenska eller har startat i...
Svar
4
· Visningar
1 355
Senast: Görel
·
P
Övr. Grenar Finns det amatörgalopp för folk med skadade nackkotor? Man kanske inte får lov att rida när man redan ligger bra till för att bryta...
Svar
3
· Visningar
1 778
Senast: PAC
·
L
Dressyr Låter det som att när man ska få hästen i form ska man bara sitta helt stilla med händerna och jobba med allt annat förrutom just...
Svar
12
· Visningar
1 759
Senast: Rosenblad
·
Övr. Grenar Trots att du (Björkis) är amatör, tränar araber och bor på landet. :D ;)
Svar
6
· Visningar
1 049
Senast: Nizzetoto
·
V
Fälttävlan fortfarande borttagen i debutant programmet? och får man rida lätt i traven?
Svar
1
· Visningar
912
T
Islandshäst Var det nån som var där ? Hörde att den som fick mest fick 8,0 (tror jag det var) Är det normalt eller låg de lågt med poängen ? Kände...
Svar
11
· Visningar
1 460
Senast: mandalaki
·
N
Distans Vad behövs för att rida en prova på ritt? Förutom en häst dårå ;) MVH/ Stefan
Svar
4
· Visningar
1 163
Senast: NightOwl
·
C
Fälttävlan Hmm, jag har funderat lite... Min mamma är väldigt svår att övertala med att köpa grejer till hästen :angel: Eller asså, hon gör ju det...
Svar
12
· Visningar
1 274
Senast: Connemara_Lover
·
Western Statistisk fråga :p; vad använder ni för pad under sadeln och varför har ni valt just denna pad?
Svar
11
· Visningar
2 418
Senast: alazzi
·
N
Fälttävlan Får man ha vilket bett man vill i dressyr momentet? Även hackamore? :confused:
Svar
2
· Visningar
964
Senast: Notorius
·
Trav Ytterligare en fundering då, hur kom det sig att du började med trav? Själv halkade jag in i travet genom att min mamma köpte ett...
2
Svar
22
· Visningar
2 090
Senast: tuslus
·
A
Dressyr hejsan kan man tävla en islandshäst i vanliga dressyrtävlingar om man är senior?
2
Svar
36
· Visningar
3 417
Senast: Xenox
·
Hoppning hur lång framförhållning har ni? Planerar ni för hela året på en gång(som naturligtvis kan ändras,men på ett ungefär..) eller tar ni det...
Svar
14
· Visningar
1 020
Senast: starcraft
·
Hoppning \"hoppar som en ponny\" När jag pratade med en kvinna om en häst och jag frågade hur hästen hoppade sa hon: "han hoppar precis som en...
Svar
7
· Visningar
1 035
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama