Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Någon som har några resultat osv från Lag-SM som har varit nu i helgen? Skulle vara kul och få höra lite om hur det har gått! :)
Svar
5
· Visningar
1 137
Senast: Boj
·
T
Övr. Grenar Frågan e bara hur jag ska lyckas, just nu har jag hög feber, halsont o fruktansvärt ont i knäna.. :crazy: Vill se Santiago Matias...
Svar
1
· Visningar
951
Senast: The_Last
·
R
Körning Har funderat på de här med att köra i ridhus, har ridhus på gården där pållen står och han ska premieras i höst och då sker körprovet i...
2
Svar
24
· Visningar
2 063
Senast: Cronis
·
Islandshäst Jaha...har betäckt enda hästen i min ägo så nu letar jag ny häst. Behöver lite råd. Provred en himla fin 4½ gångshäst igår. En valack...
Svar
14
· Visningar
1 259
Senast: Vala
·
Hoppning Har hört väldigt många (nåväl, överraskande många...) som gör det. Varför?! :confused:
2
Svar
34
· Visningar
3 342
Senast: ylba
·
Körning Fick en idé idag av en tjej jag brukar rida hos då och då. Har en shettis som bekant och hon trodde att han skulle göra sig mkt bra inom...
Svar
2
· Visningar
998
Senast: Pettsson
·
M
Dressyr Jag har ridit i 26år i 20år av dessa har jag haft egen häst, men jag har också jobbat med in och tillridning och omskolning av varmblod...
Svar
9
· Visningar
2 277
Senast: mirjada
·
H
Övr. Grenar Ja, så är det, har spenderat de senaste tio månaderna med galopphästar. Men har nu fått ett annat supererbjudande, så det är ajöss med...
Svar
10
· Visningar
1 207
Senast: Connemara_Lover
·
Trav jag vet att detta kanske är en utrustningsfråga, ameo, men som vanligt så får man bäst svar här :) där folk vet vad man "pratar" om...
Svar
12
· Visningar
1 045
Senast: ghost
·
S
Western Finns det ? Och i så fall hur är dom och vilken kvalite är det..Har funderat lite på det till och från. Eftersom min häst är under...
Svar
1
· Visningar
1 398
Senast: svea
·
S
Trav nyheter.Se t.x "tvingas lägga över tungan".Jag ser det som nödvändigt att hålla sig uppdaterad i olika synsett,och inbillar mig att ha...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: ghost
·
Hoppning Jag har aldrig hoppat min häst men funderar ändå på att åka på klubbhoppning i nästa vecka. (OM jag hoppar så blir det kanske 40cm...)...
Svar
12
· Visningar
1 068
Senast: caradan
·
A
Dressyr men LC är det lättaste, och jag hittar bara program till LA men vad kommer därefter? det står ju lätt framför.. medel el svårt finns...
Svar
2
· Visningar
1 088
Senast: lisa
·
Hoppning Hej! :) Jag har ett sto, d-Ponny, 144 cm i mankhöjd.. hon och jag har hoppat ca 95 cm tillsammans och hon har löshoppat 110 cm, sen var...
Svar
19
· Visningar
8 568
Senast: rubytoo
·
C
Körning Jag har ett problem med min häst. När man ska backa med vagn så viker han åt höger direkt och vagnen far snett.. Han backar hur fint &...
Svar
3
· Visningar
915
Senast: CrazyKate
·
L
Dressyr Ni som var där och såg, vad tyckte ni? Jag såg GP:n och GP-specialen, missade dock küren idag, ngn som vet hur gick det? Kul att se...
2
Svar
35
· Visningar
3 278
Senast: krocket
·
A
Dressyr hejsan, LC är väl det lättaste? var hittar man alla program vad betyder det när det står LA/LB till exempel?
Svar
3
· Visningar
2 649
Senast: Formosiss
·
S
Fälttävlan Jag har alltid tyckt att fälttävlan ser totalt livsfarligt ut. Men efter att ha sett Falsterbo hunting så blev jag nästan lite sugen att...
Svar
7
· Visningar
1 352
Senast: staaria_
·
R
Körning Finns de nån här som kör sin arab? Och har kört in den själv eller hjälpt till med någon. Vill ha lite tips då dom är lite känsligare.
Svar
3
· Visningar
941
Senast: confetti
·
Övr. Grenar Min kille är efter Lavirco, morfar Exceller. han är ridhäst nu och jag kan inget alls om galoppstammar, men vad jag har förstått så ska...
Svar
5
· Visningar
1 164

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka