Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Z
Islandshäst Hur gör man? Jag har en häst som jag älskar över allt annat. Jag känner mig trygg på henne, vi trivs ihop och vi känner varandra väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 099
Senast: Brolinskan
·
P
Hoppning Någon som vet vad de har för klass system i tyskland? Vilka höjder är tex L-klasser? Och vad motsvarar A-tävlingar? Funderar på att leta...
Svar
2
· Visningar
1 073
Senast: Formosiss
·
E
Fälttävlan Är det någon som vet om det var någon fotograf där och "plåtade"??
Svar
3
· Visningar
1 474
Senast: aicha
·
Islandshäst Ni som var på Landsmót, vad tyckte ni var bäst? Själv missade jag lördagkväll och söndag, då jag åkte inte till Reykjavík för att...
2
Svar
21
· Visningar
2 413
Senast: Jonaz
·
S
Hoppning det sägs att vissa raser ej kan hoppa,,,därför undrar jag om ni har sett ngn ras på tävling, i vilka höjder, hur prestrerar dom etc...
Svar
4
· Visningar
1 029
Senast: Haffe
·
A
Dressyr Jo så här ska jag då o tävla en LB klass på grannklubben. Hästen e bra förberedd o jag likaså. Har varit o tävlat på detta stall förrut...
Svar
3
· Visningar
1 142
Senast: Zaskia
·
N
Dressyr Får man tävla i dressyr med hackamore? Jag rider min häst på det, han är verkligen svår att få i form, några tips? Han är inte så...
Svar
14
· Visningar
1 647
Senast: Notorius
·
C
Övr. Grenar hej hej!! e d nån här som tävlar ponny galopp på täby? själv va jag med på ponny galopp sm med min C- ponny.
Svar
2
· Visningar
911
Senast: HannaSS
·
V
Hoppning i proppen står det ju tex rosett, plakett, hederpris. Får även placerade unghästar det? eller får dom bara en rosett vid placering?
Svar
7
· Visningar
818
Senast: Cockney
·
C
Hoppning Hej! Snart är det dags för hopptävling igen :p Ska bli väldigt kul, det är en tvådagarstävling i hoppning på Edsbro Ryttarförening...
Svar
15
· Visningar
1 030
Senast: Connemara_Lover
·
B
Fälttävlan Vilken framförhållning att ändra CIC** till CNC** 2 veckor innan tävling för att så få hästar är kvalade??!! Ursäkta men det gäller 6-7...
Svar
5
· Visningar
1 320
Senast: m85
·
Hoppning får man starta? måste man starta unghästklasser. jag har för mig något om att man får starta upp till Lb, är det bara unghästklasser...
Svar
6
· Visningar
851
Senast: beauspirit
·
Trav Dog igår på Skelleftetravet. :cry: Han gick ett jättebra lopp men sen när han kom ut på stallbacken föll han bara ihop och dog! Hade...
Svar
7
· Visningar
1 090
Senast: Lazio
·
F
Fälttävlan ni som vet lite om FT kanske kan svara på om dem här skydden är värda att lägga pengar på? så här står de om dem Eskadron har...
Svar
6
· Visningar
1 159
Senast: staaria_
·
C
Övr. Grenar Hej! Jag är ganska intresserad av galopp och skulle gärna vilja prova på det, jag har varit på praktik i Bruno Nilssons stall på Täby...
Svar
8
· Visningar
1 031
Senast: LillaMy1985
·
Trav För att spinna vidare på Lindi's fundering ang. betalning OM hästen mot förmodan vinner en slant, säg 5 000 kr, vad ska jag som...
Svar
3
· Visningar
896
Senast: via
·
C
Fälttävlan ... med hur det fungerar med kvalificeringen :confused: Är det så för att kvalificera sig till lätt klass i fälttävlan med ponny genom...
Svar
6
· Visningar
1 007
Senast: Connemara_Lover
·
Hoppning Att det är så svårt att hitta några tränare , skulle vilja veta hur ni hittat era? Här i Norrbotten verkar utbudet inte vara som i Södra...
Svar
2
· Visningar
765
Senast: workaholic
·
M
Fälttävlan Är det ngn härinne som vet hur det gick?m Det finns absolut ingen information ngnstans på nätet! Brukar det vara så dåligt eller är...
Svar
9
· Visningar
1 312
·
L
Fälttävlan Är det någon som har några förslag på stall att göra utomlandspraktik på? tacksam för alla förslag... Tack på förhand! //Lina
Svar
2
· Visningar
1 407
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt