Sååå glad!

Tackar så mycket. Nu vill jag inte bortförklara mig men hon kunde klart ha vunnit. Hon fick stå i sju minuter helt själv i boxarna och slummrade till. Så "eva"som alltid är först ut var näst sist och kom efter. Efter ca 50meter var hon ikapp ok, men nog hon var i kapp så blev det trafikprobelm så hon kom upp i framförvarande häst och fick ta ett jättehopp åt sidan för att ej rida in i honom. Trots allt detta plockade hon häst för häst och var snabbaste gående över upploppet. Slutade fin trea efter uppehåll i tre år!
Nu siktar vi på 300m den 29 juli.
Gattis till dig på täby oxå!!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 617
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 301
Senast: Blyger
·
Hästhantering Hejsan. Känner att man ibland fastnar i tänket med att ingenting funkar och ingenting utvecklas och jag kan tycka att det är viktigt att...
Svar
1
· Visningar
1 413
Senast: WSLPZF
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok “Träna!”, säger de. “Det är superviktigt och bra för i princip ALLT!” Jo, jag vet. Jag är egentligen en sån som GILLAR att träna på gym...
Svar
3
· Visningar
1 210
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama