Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Övr. Grenar någon som ska dit? Silly Filly min älskling ska kvala!! å jag får inte vara med!!familjen ska till göteborg :mad:. vi har typ 4 hästar...
2
Svar
26
· Visningar
1 721
Senast: toughcookie
·
Körning Ska köpa sele och tänkte börja med att kolla på bl a travsele. VAD är en bra travsele? VAD ska jag titta efter? VAD ska jag akta mig...
Svar
1
· Visningar
807
Senast: martina
·
S
Islandshäst Det var jag som startet tråden; saknar ni de "store brune...", och som ni forstod är jag mycket tveksam (var det et svensk ord? :crazy:)...
Svar
6
· Visningar
1 148
Senast: josse
·
Körning Måste man ha svängel på en rockard? (tror det är en sådan iaf, det är två hjul och säte för 2)
Svar
5
· Visningar
1 063
Senast: alisson
·
J
Körning Ni som har hästar som är BRA på att backa rakt, i vinkel, in/ut genom port osv hur har ni tränat på det? Backat, backat, backat eller...
Svar
3
· Visningar
1 069
Senast: alisson
·
C
Hoppning är de bara jag som hatar att hoppa dem? Mitt fullbod tror även att han kan man leka sig över hur höga dem än är. iofs kan han säkert det...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: Cw_
·
Trav Jag är helt ny på detta med trav (om man frånser spelande,och äger en f.d travshettis)Men hur mycket kostar igentligen en ev travare...
Svar
7
· Visningar
1 007
Senast: jari
·
Dressyr Har som vanligt en dum fråga.. :o Får man tävla dressyr på lokal nivå med bomull i öronen???
Svar
3
· Visningar
1 381
Senast: amalia
·
T
Trav :angel: Jag måste ju berätta för ngn.. har en 4 års kallblodsdam här som idag gjorde något fantastiskt. Eftersom vi har lite dåligt med...
Svar
1
· Visningar
794
Senast: Rikkan
·
M
Körning hej! innan var jag inne på en sida som hade billiga bakselar men då min dator har kraschat så har jag inte varit ute på internet på...
Svar
1
· Visningar
832
Senast: MeAndMyBABY
·
B
Islandshäst Vilka av er är intresserade av en buke träff??? Jag skulle iallafall gjärna vilja ha en. Kommer själv att vara där alla dagarna... fast...
Svar
10
· Visningar
1 035
Senast: Black_Angel
·
L
Western Var inne på rha:s hemsida och såg det nu och ifall ni inte sett det så ville jag medela detta så ni inte åker i onödan.. Mvh Jessica
Svar
1
· Visningar
785
Senast: lill_sessan
·
O
Western Jag var för ett tag sedan på en westernridnings "kurs" på ca 1-2timmar. Då det var första gången jag rider så så undrar jag en dum sak...
Svar
18
· Visningar
3 153
Senast: Lina_Zacha
·
Hoppning Har tydligen blivit anmäld till en pytteliten "Clearround" nästa vecka - och får redan kramp i magen av nervositet. :eek: Jag har ju...
2
Svar
30
· Visningar
2 127
Senast: Spirit
·
Distans Jag har funderingar att fortsätta med distans men behöver då en lämplig sadel. Erkänner att min kieffer dressyr med djup sits och högt...
Svar
2
· Visningar
1 145
Senast: Spirit
·
T
Körning Hej!! Har fundering på att leja min gubbe att bygga en rockard el. sulky till min fjording..... Är det nån som har en bra ritning till...
Svar
3
· Visningar
2 385
Senast: kaffekart
·
P
Fälttävlan Nån som vet hur banan är där ? I debutant och lätt för C resp D ponny? Hur är vattnet? Nån som skall dit?
2 3
Svar
41
· Visningar
3 267
Senast: sture
·
A
Övr. Grenar Vi är ett gäng som har tänkt rida på långritt i sommar :bump:, nu vill jag ha förslag på ridvägar, ridleder mm, helst ska vi kunna utgå...
Svar
4
· Visningar
1 172
Senast: Znozan
·
S
Körning Har inte kört min shettis så mycket. Köpte honom för ca 2 månader sen och innan det hade han bara stått i en hage i 2 år. Innan det var...
Svar
2
· Visningar
896
Senast: EmblaAsk
·
J
Körning Mitt varmblods sto blev inkörd problemfritt som 11/2 åring enl förra ägarna. Hon är inte startad el ens tränad för trav, bara inkörd...
Svar
6
· Visningar
955
Senast: EmblaAsk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama