Jag har varit många gånger och tävlat de två klasserna där för ponny och jag har alltid tyckt och tycker fortfarande att de har väldigt maxade hinder där. Gärna så stort som möjligt och brett de går (inom gränserna för bestämmesle givetvis!) men som min morfar brukade säga. Klarar man terräng banan i dagstorp på både hinder och tid så kan man åka och tävla de på de flesta andra ft ställena i skåne utan att behöva vara där innan. jag har personligen aldrig haft problem med vattnet där för mina ponnyer gillar att bada hehe..men de är ju ett ganska långt vattenhinder som man måste rida igenom och de var ganska djupt för c-ponnyn (räckte nästan ända upp till magen en gång). men du ska se att de blir säkert inget problem! det värsta som kan hända är ju bara att det inte går! ;)

--------------

Star quality all over my name

Åh, vad synd att jag inte visste att ni skulle hit! :crazy: Jag var funktionär (målflaggare på banhoppningen och tidrapporterare på terrängen). Jag är medlem i Dagstorp. Det hade varit roligt att veta vem ni är! :)

Heléne

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 331
Senast: Grazing
·
Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 308
Senast: hamilton1
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 936
Senast: Roheryn
·
Hästvård Hej, har ett litet bekymmer som jag försökt att lösa. Min d-ponny trycker rumpan mot bakbommen när man kör transport så hon får sår...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: misswilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama