Nybörjarfrågor

SM? Ja du... :rofl: Då kanske Sara skulle sluta hänga i manen och tjoa över varje hinder. :D Kanske skulle jag då iaf kunna hoppa 90-100, vilket känns som lagom mål för oss båda. ;)

jag VILLE verkligen åka o titta.
men eftersom jag sov i stenungsund och inte var där förns 3-halv 4 på morgonen kändes det LITE överkurs att gå upp tidigt o åka dit! :o :D

Inga rivningar, inga stopp - och två rosetter med hem! (de ingick i priset, men jag hade nog köpt dem ändå - blev så läbbigt sentimental :o)

Och världens bästaste häst i transporten förstås! :love:

Ja, du... :D Det får vänta till efter sommaren tror jag. Men det kliar i fingrarna - det var ju Roligt för tusan! :bump: (ja, jag har nog blivit knäpp :o)

Haha Fio har du fortfarande inte lyckats fixa till "svar till" rutorna hehehe...

Tänk på mig som red en Clear round BOMKLASS i hoppning, för snart 3 månader sedan. Visserligen bara ute efter miljöträningen & att ha kul, men shettisarna vart snabbare runt banan än mig.

Fick min första rosett med min alldeles egna häst. Har lite sen ponnyridskoletiden, mestadels tröstpriser pga jag har så dåligt minne och rider fel väg bla.. :o

Men nu är gossen inhoppad och svansar över 90 cm utan att blinka.

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag behöver hjälp att tolka TR 2023 Hoppning. Såhär står det: ”2. Träns / huvudlag 2.1. På tävlingsområdet ska hästen ledas i...
Svar
4
· Visningar
1 675
Senast: Sootie
·
Ridning börjar känna att det är kört att hitta en bra medryttare. Har en häst som jag tävlar och tränat i dressyr. Då jag har både jobb och...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
12 416
Senast: Emine
·
Hoppning Med tanke på att jag är återkommande funktionär (främst på regional nivå dock) borde jag kunna dessa frågor i huvudet (:o:angel:), men...
2
Svar
25
· Visningar
5 105
Senast: Unafraid
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 447
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar