Jägers är min hemmabana, inte Täby. Däremot trivs jag väldigt bra däruppe så jag åker hellre dit och exempelvis startboxtränar 2-åringen till hösten än åker till Skåne, det skiljer bara 10 mil och det gör knappt någon skillnad när man ändå kör. Tycker det är grinigt och sura miner på Jägers, inte för att jag varit där så ofta men de gånger jag varit där. Jag har aldrig råkat ut för något där men andra i min närhet har fått klagomål som jag tycker är bagateller.
En löjlig grej som boxarna bara, mina 3-åringar gjorde sina första starter där, jag är väldigt mån om dem och vill inte gärna kasta in trötta hästar i trailern och åka hem, ser hellre att de stannar över natten och vilar ut ordentligt, men se det går inte för sig i Skåne! Förstår bara inte varför, jag menar, inte fan springer de o mockar boxarna på kvällen ändå, det görs ju ofta på morgonen, då har det väl ingen större betydelse om hästarna står över natten? Det är sånt som retar upp mig, på Täby har de aldrig klagat över detta, är alltid vänliga och tillmötesgående. Det är saker jag prioriterar högt.