Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Western CITAT från skäckhingsttråd på avel "Då vi har flera varmblodsston som vi räddat från slakt bla. och ej anser att det går att avla fram...
Svar
11
· Visningar
1 361
Senast: Cecely
·
S
Trav Måste man ha full stam och så på dem om man ska prova på trav? Har en liten shettiskille.. Hade gärna velat se bilder på nårra...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: ameo
·
Körning Är det någon här som har erfarenhet av att köra med föl vid sidan? Positiva och negativa komentarer, vad ska man tänka på osv. Har ni i...
Svar
8
· Visningar
1 850
Senast: Welsh
·
Islandshäst Jag flyttar till Gotland i höst. (Skall gå i skola i Hemse) Och undrar vilken lokalklubb jag skall gå med i, det verkar finnas fler än...
Svar
3
· Visningar
915
Senast: Sammet
·
S
Islandshäst Saknar ni islandshästmänniskor nånsin de \"store brune\"? Jag undrar på om jag börjar at bli alldeles tokig... Jag har hatt hästen min...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 793
A
Trav Kan man få lite tips? Min går nu 1.45 tempo, vad är rimligt att sänka dem i månaden? (underförutsättning att inga skador/reaktioner...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: anhe
·
M
Islandshäst finns det någon islandshäst tränare som även jobbar mycket med NH? jag har en nyköpt islandshäst som blivit felbehandlad och litar nu...
Svar
9
· Visningar
1 949
Senast: Gussen1998
·
Western var jättekul!! Mycket folk och fina hästar :) Nån mer som var där? Såg Tommy Arvidsson idag också :) Han e bra! :) Fin häst också :love:
Svar
14
· Visningar
1 043
Senast: ChipsFancyCutter
·
T
Hoppning Nu när det är sommaruppehåll på de flesta tävlingar och träningar, tänkte jag att jag skulle bygga upp lite hoppbanor hemma i paddocken...
Svar
9
· Visningar
2 598
Western Vad motsvarar 31-32 i vanlig sadel i westernsadlarnas storlekar? / Zofia.
Svar
2
· Visningar
904
Senast: Gabriol
·
P
Western kom på en sak som jag inte tänkt på; reglerna säger ju, vad jag vet, att man ska ha fyllt 16 år för att få bära enbart hatt på...
Svar
4
· Visningar
1 080
Senast: Pockymon
·
Körning Någon som vet var man kan finna ett sådant?
Svar
4
· Visningar
963
Senast: Qvip
·
Dressyr Odelat tränsbett med \"fasta D-ringar\" Har en häst som inte gillar delade bett och fungerar bäst på odelat tränsbett med fasta ringar...
Svar
5
· Visningar
1 413
Senast: fio
·
T
Islandshäst Är det nån fler än jag som hört ryktet att Nordiska ev inte ska gå i Strömsholm utan på Wången? Är banan på Strömsholm inte i skick för...
Svar
6
· Visningar
1 213
Senast: skuggi
·
S
Islandshäst Alla pratar så mycket om överlinje och hur man ska stärka den, men vad är överlinjen och hur ser man den. Kan man bygga den i tölt? Och...
Svar
7
· Visningar
2 123
Senast: Freyr
·
P
Western Finns det någon propp någonstans? Hört rykten om att wras-allsvenskan ska gå samtidigt som SM i Hjo sista helgen i augusti, stämmer detta?
Svar
7
· Visningar
1 141
Senast: hotrodder
·
F
Dressyr Vad menas med att det är gemensam bedömning i medelsvår B:3? Är det nytt för i år? Såg i en propp. där det stod "medelsvår B:3, gemensam...
Svar
1
· Visningar
1 058
Senast: sweep
·
I
Övr. Grenar vet någon hur de gick me jockeyn som ramlade av och fick åka amublans? hur gick de me hästen som bröt benet?
Svar
14
· Visningar
1 348
P
Dressyr Jag var iväg och tävlade min systers C-ponny i en liten dressyrtävling, mest på skoj. Men man vill ju ändå att det ska gå "rätt till"...
Svar
7
· Visningar
1 644
Senast: PonnyLina
·
Körning Är den värd sina pengar? Finns det någon här som kör med Tärnsjös ponnysele? Ska tillägga att jag har en A-ponny. De andra som jag kikat...
Svar
5
· Visningar
2 096
Senast: Qvip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama