Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Trav som blir så less på allt detta rid folk??(kanske inte alla över lag men dom flesta) man funderar ju om dom har någonting innan för...
Svar
10
· Visningar
894
Senast: anhe
·
F
Fälttävlan I tr står det ju vilka nosgrimmor som är godkända och samtidigt står det att nosgrimmorna skall vara i enbart läder. Det finns ju...
Svar
19
· Visningar
1 951
Senast: workaholic
·
Fälttävlan hur många tävlingar (fälttävlan) brukar ni rida på en säsong?(på vilken nivå befinner ni er?)..och hur många veckor brukar det vara...
Svar
1
· Visningar
1 061
·
Övr. Grenar Happ...nu var det dags då..Fick veta igår att :love:"Kråkan" :love: har fått lungblödning efter ett snabbjobb :cry:..Gick ju ett löp på...
Svar
14
· Visningar
1 362
Senast: enjes
·
Western har dom någon hemsida :confused: :confused:
Svar
1
· Visningar
795
Senast: Sweet
·
Trav Den trettonde juni är det dax för min ponnys allra första travlopp! Om ni visste vad vi kämpat för att ta oss så långt. Håll tummarna...
Svar
9
· Visningar
890
Senast: stally
·
S
Hoppning Spelar det nån roll vilken status det är på tävlingen man kvalar i, asså kan jag rida två felfria ritter i Avd B LB på lokal o sen rida...
Svar
1
· Visningar
911
Senast: starcraft
·
H
Islandshäst Hej, antagligen så får inte detta inlägg ligga här, men jag hoppas att ngn hinner läsa innan det plockas bort. Hjälp oss hitta...
Svar
9
· Visningar
1 832
Senast: Tezza
·
Western Funderar på att skaffa en westernsadel till mitt halvblod. Jag rider inte western utan ska ha den till att rida ut promenader i skogen...
Svar
2
· Visningar
932
Senast: Druvan
·
I
Övr. Grenar gå in på den här länken och klicka in på galopp bilder så får ni se bilder från grand national. de kan ta en stund innan man får upp...
2
Svar
23
· Visningar
2 177
Senast: Rattfylla
·
Fälttävlan Nån som har tips på vad kan göra med en blivande fälttävlanshäst / hopphäst redan som två-åring? Vi har hoppat diken i grimskaft i hagen...
Svar
4
· Visningar
1 407
Senast: Ramona
·
Fälttävlan Jag har hört att distanserna ska kortas och tempot sänkas pga den höga skaderisken. Någon som kan gå igenom nyheterna? Kommer detta...
Svar
6
· Visningar
1 134
·
Svar
3
· Visningar
962
Senast: kicki71
·
L
Trav Vad brukar gälla när hederspris tillfaller segrande ekipage ?? Ibland står det ju ägare, tränare, uppfödare, kusk etc och då är det ju...
Svar
5
· Visningar
1 392
Senast: lsz
·
R
Hoppning Har en liten pålle som inte hoppar Trava över bommar gör han jättefint så det är inga problem Men sen kommer problemen - Hoppa...
Svar
5
· Visningar
925
Senast: Real_Life
·
G
Trav Fick med en fin lädergrimma med pållans namn på. När jag nu köpte min travare. Ägaren sa att den var från henne travar tid. Jätte fin...
Svar
6
· Visningar
1 042
Senast: Gilan
·
S
Western Hej.. Är det någon som ska åka till High Chaparall den 4-5 juli?? Det ska jag och jag hoppas att det kommer mycket folk.... inte långt...
Svar
17
· Visningar
2 714
Senast: Smajlet
·
S
Trav Jag ska söka praktik i (trav)stall och har nyligen flyttat till Norrköping. Är det någon som vet om det finns någon sida online som har...
Svar
4
· Visningar
1 436
Senast: Sentenced
·
P
Svar
0
· Visningar
893
Senast: ponnyryttaren
·
Western Är lite nyfiken på vad det finns för quartermänniskor i Skåne :) Skicka gärna ett pm om ni inte vill nämna namn här :bow:
Svar
3
· Visningar
1 222
Senast: Ankan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama