Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Någon mer som ska till skara och busa i helgen?? :D Kanske en liten trav buke sammankomst på campingen vore intressant?? :)
2
Svar
24
· Visningar
1 437
Senast: Lindi
·
S
Trav Satt fast för länge,först utan pengar felfri på 15,1. :cry: Nåja trav va iallafall inte galopp,bara trav. Enligt gubben va hästen lika...
2
Svar
32
· Visningar
1 613
·
T
Fälttävlan Ja, för att få igång oss här inne lite så ger jag mig nu på detta. Vilken ban gillar ni bäst? Och varför? Passar ju mig utmärkt att få...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 884
Islandshäst Har nu läst så många inlägg om eldgafflar och cirklar och så att jag tänkte att idag ska vi se hur det känns som när jag rider...och dra...
Svar
2
· Visningar
1 255
Senast: Vala
·
S
Islandshäst Min lugna islandshästvallack står inte still när jag skall sitta upp. Han svänger runt med bakdelen, backar och går fram. Jag får jobba...
2
Svar
22
· Visningar
3 145
Senast: nygammal
·
I
Western hej, har en arab som har aldrig haft bett i munnen, då jag rider med repgrimma. Han är fyra år nu och jag vill börja och tävla trail...
Svar
1
· Visningar
823
Senast: Dyfra
·
Dressyr Jag har sett vilka som är uttagna i hoppning och fälttävlan på ridsport.se men vilka är uttagna i dressyren?Nån som har lite mer koll än...
2
Svar
25
· Visningar
2 889
Senast: HillsBon2
·
R
Distans Hur ska man förbättra en hästs skritt? Min travare har en jättebra trav, med mycket bra flyt i. När man saktar av till skritt däremot så...
Svar
6
· Visningar
1 969
Senast: Spirit
·
Western Var får jag tag på en sk. regelbok :confused: Har kollat på Wras sidor, men blir ärligt talat inte klok på om det finns att beställa...
Svar
9
· Visningar
1 795
Senast: kamomillo
·
H
Distans Är det tillåtet att tävla CR i Distans på en - frisk i övrigt - spatthäst? :confused:
Svar
5
· Visningar
1 278
Senast: Maran
·
K
Körning Marie tog hem guldet och Svergie tog hand om lagguldet. Skamligt av Svt att inte visa vilka duktiga svenskar vi har. :mad:
Svar
7
· Visningar
834
Senast: lul
·
Trav Har en 7 årig dam med travstam som inte räcker till i ridningen. Hon är inkörd och tränar tillsammans med de "riktiga" travarna. Finns...
2
Svar
24
· Visningar
1 697
Senast: fuji
·
  • Låst
Trav Travhästen Legolas är död Sport 26 jul 18:20 Legolas gick bort på måndagen. Travhästen blev 26 år. Legolas vann 19 raka lopp på...
Svar
4
· Visningar
1 290
Senast: ameo
·
L
Trav vaccinerar ni era tävlingshästar? Jag är fortfarande på grundvacc. av min, ska ge tredje sprutan nu. skulle gjort det den här veckan...
2
Svar
20
· Visningar
1 483
·
Dressyr Hur rider ni fram till tävling? Jag blir tyvärr lite passiv och kommer inte på vad jag ska göra när jag ridit alla gångarter, flyttat...
Svar
9
· Visningar
2 361
Senast: Trocadero
·
S
Islandshäst Jag är inte speciellt insatt i islandshästar, jag rider islandshäst kanske tio gånger på ett år, och förra året tänkte jag att jag...
Svar
8
· Visningar
1 555
Senast: Sonita
·
Western "En tävling för var dag" står de om hjo-ko. då undrar jag; Räcker det med att man är med på hjo ko under två dagar(att de kommer räknas...
Svar
3
· Visningar
865
Senast: Kickis
·
Western förklara det här för mig: Gullet: 6 ½" wide x 7¼ high. Cantle: 4" high. Rigging: 7/8 Skirt. Skirts: 24" x 11". Fenders: 17" x 8". Trim...
Svar
1
· Visningar
735
Senast: geegee
·
A
Dressyr Det blir oftast att jag gör samma sak var gång när jag rider eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska göra, har lixom stannat i huvet...
Svar
11
· Visningar
1 491
J
  • Låst
Hoppning Hejsan! Jag har precis börjat hoppa lite med min nya häst. Det är en stor häst på ca 165 cm hög och jag undrar hur långt det ska vara...
Svar
1
· Visningar
729
Senast: ylba
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden II
  • Dressyrsnack 17