Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Hoppning Hejsan! Jo, jag undrar hur får man tag i TR? Hur långt är ett galoppsprång? 3 m eller 3,5? Hur långt ska det vara mellan 2 hinder med 2...
Svar
1
· Visningar
1 033
Senast: amalia
·
G
Islandshäst Hej kan ni ge mig ALLA era travövningar som ni har! Min 6-åriga älskling bara töltar (och inte snyggt). Jag skrittar på volter gör...
Svar
6
· Visningar
2 688
Senast: josse
·
Hoppning Jag har till och från hoppat min travare under de 5 åren jag har haft. Det har inte blivit så regelbundet eftersom han fortfarande...
Svar
5
· Visningar
868
S
Hoppning Jag ska eventuellt låna en häst i sommar. Han är 12 år och endast lite hoppad. Har dock hoppat 80 bana med rutinerad ryttare men han är...
Svar
11
· Visningar
3 431
Senast: Appache
·
S
Western ...är dom okej?? Nån som vet? Dom känns goda ut, men jag har inte "peiling" på westernsadler... (Hästen min är en varmblod med 90...
Svar
6
· Visningar
1 266
Senast: Mimmi22
·
Fälttävlan Snor tråden från dressyr! vad får man betala för en Dponny som gått SM med bra resultat ? ålder,avelsvärde,utvecklingsmöjlighet osv...
Svar
9
· Visningar
1 049
Senast: aniara_lenson
·
J
Trav ..läste just en gammal tråd jag skrev i höstas då "jag köpte en ny trashank". Jag skrev bl.a om att "läs i tidningarna då om en häst som...
2
Svar
31
· Visningar
2 127
Senast: jesse
·
Trav åhh vad jag är less min häst ibland! Ute och körde ett rakbanejobb igår, skulle köra ett "lättare" jobb men då hästen var så fjanti så...
Svar
17
· Visningar
1 369
Senast: stally
·
I
Western Men hur hittar jag tränare? Det verkar inte finnas så många, eller? Jag har sökt här på internet men hittar inget inom halland. Är det...
Svar
2
· Visningar
911
Senast: Matiz
·
T
Hoppning Var och tittade på en liten clear round idag (klubbtävling). Där var ett ekipage där tjejen var väl i 10-års åldern som red en stor...
Svar
18
· Visningar
1 382
Senast: elefanten
·
Hoppning *ber om ursäkt för att jag är TOTALT efterbliven på tävlingsfronten* Men... det här med poäng - hur får man egentligen dom? Är olika...
Svar
2
· Visningar
700
Senast: starcraft
·
P
Fälttävlan Hej! Jag har en häst som jag tränar/tävlar i hoppning. Hon har tidigare gått fälttävlan (upp till 1,20-1,30) och verkade trivas ganska...
Svar
7
· Visningar
983
Senast: LenaH
·
Western Någon som har erfarenhet av den sadeln :confused: vilka hästar ligger den bra på breda, smala? Jag har tänkt att köpa den från...
Svar
8
· Visningar
1 477
Senast: Dyfra
·
Western vad ligger de på i nypris???
Svar
1
· Visningar
776
F
Fälttävlan Säsongen har ju startat och 2 ryttare har redan ridit *** i Portugal. Therese Wahlberg har kasserat in 4 poäng för sin 25 plats. Paula...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 974
Senast: HillsBon2
·
C
Western Jag har precis hittat in på Bukefalos. Detta verkar vara ett bra sätt att få tips och idéer. Är det någon som kan tipsa mig om vad man...
Svar
1
· Visningar
898
Senast: Curly
·
C
Hoppning Vid vilken ålder kan man börja med löshoppning och då menar jag inte lite bommar på marken utan "lite " högre hinder?
Svar
2
· Visningar
869
Senast: Mitrolle
·
Western Jag var på enbetsVM i Åstorp igår och tittade lite på painttävlingen och har nu några frågor. Hur ska en paint se ut för att vinna...
Svar
9
· Visningar
1 004
Senast: Chriz
·
A
Dressyr Har helt för mig att det gått, har hört ngn prata om resultat, men jag hittar inget någonstans. Har för mig att det skulle gå när...
Svar
5
· Visningar
1 399
Senast: Lowiza
·
G
Dressyr Har letat förgäves på ridsport.se efter svar på min fråga. Hittade bara kval-uppgifter om vad som gäller för att få starta FEI-klasser...
Svar
4
· Visningar
1 152
Senast: Lowiza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden II
  • Dressyrsnack 17