Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Western När man anmäler sig till WRAS RM i hjo ska man betala in veterinärkostanden för de dagar man ska vara med. Men jag vet ju inte än om jag...
Svar
1
· Visningar
816
Senast: hotrodder
·
L
Trav Kunde ha gått illa för lilla mig och hästen min idag... som tur var så fick jag loss tömmen men svårt var det.. kan säga att om jag kört...
Svar
8
· Visningar
1 230
Senast: Solkatt
·
G
Hoppning Halloj, gott folk! Jag har problem.. Jag ska tävla den första augusti och jag har inte lyckats få min pålle å byta galopp, varken över...
Svar
10
· Visningar
1 334
Senast: trazel
·
K
Distans Hej! Vilka sadlar använder ni när ni rider (distans). Har någon provar en sadel med luftstoppning (wintec cair)? :bow: /Katja
Svar
10
· Visningar
1 607
Senast: Camilla_H
·
G
Fälttävlan Har jag sett helt fel eller stämmer det att sverige klarade bronset i ponny-EM? fan vad skoj i så fall! Första medaljen i EM (alla...
Svar
3
· Visningar
894
Senast: Gremlin
·
F
Western Helt grön på området :crazy: Är på G att skaffa westernsadel till min häst med ryggproblem och det finns ju en hel djungel av prylar...
Svar
6
· Visningar
1 071
Senast: _fialotta_
·
A
Islandshäst Vad betyder Hvida? Är det någon som vet? :)
Svar
1
· Visningar
1 001
Senast: Dolores_88
·
Trav Om man kollar på resultat efter att en häst skulle startat står det ett p efter datumet och under res. Vad betyder det p:et?
Svar
2
· Visningar
756
Senast: MsSleepalot
·
U
Dressyr toffla \"old mac´s\" vet ni om man får tävla med toffla på dressyren?? :confused: hästen har trampat av sig skon o det finns ingenting...
Svar
5
· Visningar
1 120
Senast: Sara_S
·
H
Western Kan man få tävla på sitt "engelska Gröna kort" som man fått via ridsportsförbundet på en westerntävling, eller måste man ha ett...
Svar
2
· Visningar
952
Senast: Horsespirit
·
S
Fälttävlan Jag har en liten fråga. :p Jag har tänkt starta någon fälttävlan framöver och undrar om man måste ha fälttävlanskort eller något...
Svar
1
· Visningar
707
Senast: HillsBon2
·
Fälttävlan Tjena =) Jag undrar vad man gör om man kankse skulle vilja prova på det här med fälttävlan lite... Nån som vet bra kurser eller så i...
Svar
7
· Visningar
1 127
Senast: Evergreen
·
M
Dressyr Vad för dressyrsadel rider du i och varför?själv köpte jag en helt ny Stübben tristan lyx till mitt 11 åriga arabsto men den sadeln...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
9 303
Senast: _Dieldi_
·
Western Okej, vilka kommer? Jag kommer kanske på lördagen eller söndagen. Vet någon vad det kostar att gå in där en dag? Har glömt vad jag...
Svar
19
· Visningar
1 607
Senast: MsSleepalot
·
Hoppning skrev för ett tag sean här, om att panikångesten tvingade mig bort från rävlingsbanan/hästryggen. Trodde allt var bättre sedan...
Svar
15
· Visningar
933
Senast: havreflinga
·
S
Hoppning får man rida på valfri betsling i unhästklasser i hoppning?
Svar
7
· Visningar
836
Senast: SRC
·
C
Trav http://www.travnet.se/www/public/webb/default.asp?menuID=1&dayID=1&banID=18&infoID=13074&infoTyp=nyhet Ord är överflödiga... R.I.P...
Svar
19
· Visningar
1 587
Senast: martha
·
Trav :rofl: :rofl: Va go hon var tjejen i USA.....hästarna kan ju aldrig sluta skratta med en sån skötare :rofl: :bump: :bump:
Svar
8
· Visningar
821
Senast: stally
·
Körning Vad får man tag i sådana passande små shetlandsponnier? Någon som har ritning eller mått?
2
Svar
25
· Visningar
2 188
Senast: confetti
·
G
Hoppning Hur många poäng får man högst ha för att få hoppa LC ? :confused:
Svar
6
· Visningar