Vagn eller rockard?

Äh kom ut och se min gigg istället! Den kanske passar perfekt vem vet......Nästa styrelsemöte är ju bara 5 min från färjan :idea:

Väldigt svårt är det. Men jag blev tillfrågad om jag ville köpa en roslagsvagn så jag hade tur. Kan inte tänka mig en bättre vagn.

Ingen aning, jag har ju inte så små pållar :D men jag kan lasta den i ett släp så kan du titta och ta hem den om du tror att den är ngt att ha. Du kan få provlåna den en vecka, det dumma är bara att vi har körtävling den 14e och behöver nog alla vagnar som går att uppbringa, du får helt enkelt komma och tävla hos oss :idea: om vagnen passar! Dressyr och precision med maratonhinder i klubbnivå :)

Jättesnällt men det verkar faktiskt som jag kanske kanske hittat en vagn nu... :) Håll tummarna!

Tävling låter ju kul men den enda jag har som går att köra just nu är min treåriga hingst - väntar nog ett år till. :D

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
361
Senast: Cactus
·
Trav Jag undrar hur man får en travare att galoppera i vagn då han kan galopp i ridningen, från marken osv men i vagn när jag säger kommandot...
Svar
2
· Visningar
701
Senast: Kamomilla
·
Hundhälsa Hej! Jag har en ung hund ca 4.5 år med artros i både ena armbågen och ena höften. I armbågen är det måttlig artros medan i höften bara...
Svar
2
· Visningar
630
Senast: Lyan
·
Hästmänniskan Medryttaren tycker sadeln är hård, men sadeln passar hästen så medryttaren får stå ut med sadeln ett tag till 😄 Men jag funderar på om...
Svar
5
· Visningar
595
Senast: Piglet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama