Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Trav Nu har vi kört första jobbet i vår regi.Skritta 1000m,6 bakvarv,skritta 1000m,3000m i 30 tempo. Sååå himla fin!Men, Lite trött i...
2
Svar
21
· Visningar
1 370
Senast: jari
·
Trav Puckade jag glömde ju bort att Krimses Vackra pojke var 2:a i går....kanonlopp och nästan målfotoslagen :bump: :bump:
Svar
8
· Visningar
1 296
Senast: anhe
·
Islandshäst jag har ju en vallack,inhyrd, och så har vi köpt gård och ska ha vår hästhållning själva. Vi ar en vallack och har nu funderingar på ett...
Svar
8
· Visningar
1 142
Senast: Lydia
·
N
Western Var med som groom under helgen, men blev grymt besviken på hela arrangemanget. Värdelöst reiningunderlag, hemska förhållanden runt boxar...
2
Svar
33
· Visningar
3 391
Senast: rodeo
·
Dressyr Jag är inget vidare på rörelser som ni märker och måste fråga en sak. På en optimal dressyrhäst vill man ha att den sitter på rumpan i...
Svar
3
· Visningar
1 006
Senast: MissFideli
·
H
Dressyr Hmm jag har fixat ryttarlicens för lokal tävling idag, men var hittar man licensnr? Får man det hemskickat sen när man betalat den? Jag...
Svar
5
· Visningar
921
Senast: Jessica
·
B
Islandshäst fick höra denna lysande kommentar av en annan isis ryttare i skogen... "min häst kan inte tölta... han är för stor, stora islänningar...
Svar
13
· Visningar
1 507
Senast: Sara_S
·
H
Fälttävlan och Rasmus blev femma i Hamburgs CIC*** i helgen. Dom som haft så mycket motgångar och otur på sistone :( Kul att dom är igång igen :bump:
Svar
3
· Visningar
983
Senast: Therese_Zipp
·
S
  • Låst
Islandshäst Min häst har fått Vitablock i två månader. Han har precis ätit upp sin första 25 kg spann. Jag har gett honom Vitablock på inrådan av...
Svar
5
· Visningar
1 148
Senast: stallet
·
N
Övr. Grenar I morgon ska "Eva" starta igen. Denna gången mot ännu tuffare motstånd. Rex,Partagas,Media Hora mfl. Men Vi är inte slagna på förhand!Va...
Svar
17
· Visningar
1 072
Senast: Love_Lee
·
M
Hoppning har börjat hoppa med min relativt nya häst, 7 år men inte så hoppvan. Från början ville hon inte skritta över en enda bom, o allra helst...
Svar
1
· Visningar
1 116
Senast: Psyco
·
Körning Nu måste ni som kan förklara för mig! Varför använder man seltungan och selsticka? Hur använder man seltungan och selsticka? Har ni...
Svar
4
· Visningar
1 882
Senast: alisson
·
Dressyr Hur långt innan ska dom ligga ute?? Jag är anmäld till en tävling nu på lördag, men har inte fått veta om jag har kommit med eller inte...
Svar
2
· Visningar
912
Fälttävlan Om jag diskuterat detta innan (fio och smulan iaf) så får ni nu inte ta det här inlägget som en pik, vill bara ha lite "bakgrundsfakta"...
2
Svar
23
· Visningar
2 845
B
Western tänkte sätta in en liten tråd här om hjo ko nu till helgen, o veckan.. ska tälta där me klubben lör-sön.. någe spec man ska tänka på och...
Svar
14
· Visningar
1 458
Senast: Taegu
·
S
Hoppning Då min häst haft ett sår i ena mungipan (som nu visserligen har läkt) är hon rätt känslig för bett. Hon är även av den typen att hon...
Svar
6
· Visningar
922
Senast: sova
·
H
Dressyr Halloj. Ska tävla snart och det blir en lokal LB:1 på ridhäst. Jag undrar om det är ngt mera man måste ha än detta: Ryttare: Grönt kort...
Svar
5
· Visningar
1 187
Senast: horsewhisper
·
F
Hoppning tror ni att jag och yster är redo för att debutera LD nu i augusti på klubbtävling? Vi har ju tävlat en xx antal CR nu, 30,40,50,60 och...
Svar
11
· Visningar
985
Senast: Fjomp
·
L
Dressyr Någon här som har en aning om vad det ska va för mått mellan bokstäverna på en 20x60 bana?
Svar
2
· Visningar
1 213
Senast: linaf
·
Hoppning gå upp en klass på nästa tävling? har hoppat banor på den höjden max ett par ggr, annars har jag bara hoppat banor där en del av...
Svar
12
· Visningar
1 282
Senast: karatefisken
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ratsit
  • 🎄Jul 2024🎄
  • Vad gör vi? Del CCV

Hund, Katt, Andra Djur