Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Dressyr Är det samma program som LB:1 2000 eller är den mkt ändrad? Jag har beställt dressyrprogramboken men den verkar ju inte komma :crazy:
Svar
2
· Visningar
1 146
Senast: horsewhisper
·
P
Dressyr Vad krävs för att kvala till st georg, någon som har tillgång till TR?
Svar
10
· Visningar
4 441
Senast: CharlotteH
·
Trav Hör ibland travare som tävlar barfota och undrar lite hur det funkar. Jag tänker mig att hästen är skodd under träningarna och att man...
Svar
10
· Visningar
1 154
Senast: stally
·
T
Dressyr att min utrustning funkar på tävling också. :p Tar med det jag skulle kunna tänka mig att det finns nån konstig regel om. Gummityglar...
2
Svar
29
· Visningar
2 118
Senast: Tican
·
  • Låst
Hoppning Vad har ni för sadel? (gör ett nytt försök, eftersom den förra tråden inte fick ligga kvar, men den gör det på dressyrsidan..)
Svar
4
· Visningar
958
Senast: ameo
·
S
Western Undrar vilka av er som kommer att dyka upp på QH-SM i helgen? Naturligtvis Monke :D Själv kommer jag på onsdag kväll och är Groomer...
2
Svar
20
· Visningar
1 833
S
Trav Är det beprövat att använda dom i travet? Finns det några americanska shettisar som används i trav i sverige? Nån som vet något som kan...
Svar
1
· Visningar
909
Senast: SessCa
·
R
Western Jaha, nu e ju hjo-ko slut.. Va tyckte ni om det?? Ja var bara där på lördag å då va de kul iallafall.. :) Bra med så blandat med...
Svar
13
· Visningar
1 464
Senast: lill_sessan
·
V
Dressyr får man ha det då man tävlar dressyr?
Svar
2
· Visningar
1 008
Senast: Jessica
·
Körning hej. jag vill ha en ny bröst sele. har tittat mycket på zilcos selar. www.cliffords.se Någon som har en sån, ex Debut. Vad säger...
Svar
5
· Visningar
1 003
Senast: Sofiplopp
·
K
Hoppning Jag gör ett nytt försök och lägger denna tråd här i stället för på ridning! Jag har funderat på om man kan hoppa på Chambon? "kan" kan...
Svar
2
· Visningar
1 048
Senast: älgen
·
S
Körning Hjälp nu har jag fastnat i körutrustningsdjungeln:eek:! Har nu en rockard (utan svängel) och en enkel sele (typ hööks billiga). Men nu...
Svar
3
· Visningar
893
Senast: susen87
·
P
Dressyr många tycker olika, jag vet. men när tycker ni det är lämpligt att börja rida sin häst med kandar?
2
Svar
26
· Visningar
2 560
Senast: true_blue
·
B
Dressyr Vad motsvarar det ungefär? Har alltid undrat det...och St. George (stavas?)
Svar
16
· Visningar
1 698
Senast: Rumpnissen
·
K
Western Hej, jag har ett problem med min (tämligen nyinköpta) westernsadel, nämligen att den halkar fram när jag rider. Jag har aldrig haft...
Svar
2
· Visningar
1 089
Senast: Kata
·
L
Svar
2
· Visningar
909
Senast: Lindis
·
Dressyr Jag brukar visserligen inte tävla dressyr men undrar (eftersom jag inte hittar TR någonstans på nätet) vilka bett som är godkända att...
Svar
16
· Visningar
2 056
Senast: Tulip
·
Dressyr Hur kan man börja med passagen på en häst där piaffen sitter bra? Några idéer?
2
Svar
21
· Visningar
2 575
Senast: 930603
·
Trav ...Till andra platsen med gunga också :bump: :bump: :bump: Ville var trea idag....omstart med startbilen ladda för ledning, sen den...
Svar
6
· Visningar
769
Senast: jari
·
Islandshäst Jag skulle vilja ha tips på hur jag ska träna galoppen på min 6åring. Hon orkar inte hålla galoppen i paddocken utan endast ute och då i...
Svar
12
· Visningar
1 147
Senast: Moniq
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama