Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Trav Revenue vann precis Nat Ray Trot i USA, men världsrekordet Ludde snackade så mycket om blev det ingenting av...
Svar
15
· Visningar
1 039
Senast: jari
·
J
Trav Var på Gävle igår och hjälpte ett par kompisar som startade. Köpte en ny fin tvåfärgad Checkrem till BR som ska starta på Tisdag, men i...
Svar
5
· Visningar
1 060
Senast: jari
·
Trav Pga en mer sorglig tråd kom jag in på ALN:s hemsida. Jag visste inte ens att det var de som fotade vid loppen så detta var en stor hjälp...
2
Svar
34
· Visningar
2 314
Senast: snurpe
·
Dressyr dessa bett är godkända (rätta mig om jag gjort fel) tvådelat tredelat tvådelat med fasta ringar tredelat med fasta ringar (ej...
Svar
10
· Visningar
1 719
Senast: Cowabunga
·
Dressyr Vem tror ni vinner på OS? Och sedan vem tar silver och brons? Jag tror: Guld: Anky/Salinero Silver: Ulla/Rusty Brons: Jan/Briar :banana...
Svar
11
· Visningar
1 243
Senast: spoff
·
Körning Förhoppningsvis får jag hem selen i morgon och vi kan börja köra! Men, hur mycket och hur ofta bör man köra? Min häst har inte blivit...
Svar
3
· Visningar
929
Senast: Sofiplopp
·
J
Dressyr Man får väl ha diskret utsmyckning på pannbandet, typ nitar i mässing/strass stenar på LÄDER, men inte "kedja". Typ som dett: Är...
2
Svar
22
· Visningar
2 177
Senast: Jessica
·
Svar
8
· Visningar
1 350
Senast: Cleese
·
S
Körning är det för gammalt att börja köra in en häst när den är snart ca 4 år? och om man ej vill göra jobbet själv, hur vet man att den som kör...
Svar
3
· Visningar
854
Senast: Cronis
·
B
Hoppning bör man ha till en c-ponny på 136 cm? vart bör man sluta? hon har hoppat ett stigsprång på 75 cm vid löshoppning men finns det någon...
Svar
6
· Visningar
878
Senast: BeastieBabe
·
D
Fälttävlan Vilket programm är det som ingår i dressyren i fälltävlan på debutant nivå?? Är jätte dålig på det här med fälltävlan... :angel:
Svar
4
· Visningar
831
Senast: Doneloge
·
P
Hoppning Måste man ha med en 4 åring för att få hoppa avd. A. Eller får mån inte hoppa avd. A med en 4 åring ?! :confused:
Svar
4
· Visningar
849
Senast: _liilla_my
·
C
Dressyr Japp inatt la jag ut en tråd lite sent på hoppningen om vilka jag tror skulle vinna :) vem tro ni nu vinner dressyren? själv tror jag...
Svar
2
· Visningar
990
Senast: Cw_
·
Trav Vill få hjälp av er trav-bukare hur man ska bedömma en travare innan betäckning. Om man nu vill satsa på ett framtida travhopp, vad ska...
Svar
8
· Visningar
1 328
Senast: Nebraska
·
C
  • Låst
Hoppning jaja lite sent ute jag vet men såg precis vilka som är final och undrar vem tro ni vinner?? Själv tror jag Nicloe Holmen- Prozit eller...
Svar
6
· Visningar
2 066
Senast: snö
·
L
Trav Anmälde idag till Lunden fre 13:e. Kalmar har oxå ett bra lopp den 13:e, kan jag anmäla dit med? Lundens listor kommer ju först på...
Svar
5
· Visningar
755
Senast: Lindi
·
S
Trav Mina barn skulle tycka att jag var pinsam.......... :o Men den här sidan är lite död ibland????? Gubben vann med 5 längder på Valla i...
2
Svar
26
· Visningar
1 473
Senast: stally
·
Fälttävlan eller dubbelsadelgjord att ha om utifalla att något skulle hända m den andra i terrängen.. Anser ni det nödvädnigt? Om ni har en...
Svar
6
· Visningar
1 443
Senast: Dinosaur
·
B
Övr. Grenar Funderar på att starta pållarna i Norge den 5/8, har dock aldrig varit utomlands tidigare, vad bör jag tänka på? Någon som vill ge mig...
2
Svar
25
· Visningar
2 196
Senast: enjes
·
Hoppning Nån som vet hur det gick? För det var väl idag?
Svar
1
· Visningar
705
Senast: SanchoPancho
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama