Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Från ett ställe jag blev tipsad om här på buke. Den 16/7 beställde jag den, prick en vecka senare hade jag sadeln här, men då var den...
Svar
5
· Visningar
1 162
Senast: CrazyPiggelin
·
P
Fälttävlan De bågar som är mellan M B F hur ska man rida dom? två bågar ska det ju vara, men jag fattar inte hur man ska lägga dom nån som kan...
Svar
7
· Visningar
981
Senast: Nelle
·
Trav Billig quickhitch till shettis\" Eftersom jag har så svårt att komma åt en dator nu föe tiden vore det hemskt snällt om ni kunde tala...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: Jamtland
·
Distans Någon som vet hur man räknar ut den? någon bra bok/internet sida?? jag har köpt pulsklocka med mjukvara och är inte helt på det klara...
Svar
2
· Visningar
2 142
Senast: Moppa123
·
Distans Jag har hittat ett underbart arabsto, perfekt för mig och min "lilla"distansträning. Men hon har överben, så nu vet jag inte om jag...
Svar
3
· Visningar
1 043
Senast: CosmicQueen
·
S
Trav Har en shettis som jag vill prova på att tävla trav med. Måste hästen ha full stam med godkända ston/hingstar då? Jag har ett papper där...
Svar
4
· Visningar
1 160
Senast: susen87
·
C
  • Låst
Trav http://www.travnet.se/www/public/webb/default.asp?menuID=1&dayID=6&banID=01&infoID=13186&infoTyp=nyhet
Svar
8
· Visningar
1 049
Senast: ameo
·
H
Fälttävlan Är det här, nu har iallafall Tv tiderna för OS kommit ut men det verkar inte som om man får se ALLA ryttarna som man fick göra vid förra...
Svar
18
· Visningar
1 547
Senast: HillsBon2
·
P
Fälttävlan lite fina bilder på när ni (eller en kompis) tävlar eller tränar ute på terrängbanan! :D Har aldrig prövat fälttävlan själv, men har...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 874
Senast: kentflikkan
·
B
Islandshäst Har hört att man bör sko hästen runt om när man ska börja tölt träna, stämmer det? Min är inte alls ömfotad bak och har skor fram. Han...
Svar
5
· Visningar
1 116
Senast: Balderum
·
K
Trav Hej! Är det någon här som rider monté. Skulle vara kul att få lära sig lite om det. :)
Svar
9
· Visningar
959
Senast: easy
·
F
Western Hjälp vad dyrt!! Diskuterades paddar i en annan tråd där neoprene verkade vara ett bra alternativ. Över 2000:- för en sådan :o Min...
Svar
10
· Visningar
2 199
Senast: Horsespirit
·
L
Hoppning undrar bara en sak.. för set är jäkligt stört... Man måste vara kvalificerad för att rida på elit tävlingar, så d stackarna som har för...
2
Svar
20
· Visningar
2 007
Senast: _liilla_my
·
C
Trav från blocket.se :crazy: Gävleborg 05 aug 17:15 Kallblodet Jävsö Faks har insjuknat akut. Hästen behandlades hos veterinär i...
Svar
19
· Visningar
2 647
S
Dressyr Finns det ungponnyavdelning även i dressyr? Alltså får inte ungponny vara med och tävla bland dom vanliga ponnysarna? vilka villkor...
Svar
3
· Visningar
994
Senast: Picasso
·
P
Hoppning Nån som har något tips ? Kan det vara bra med ett bett med D-ringar med rullande " skaker " på bettet ? Eller vad tror ni ? :confused...
Svar
14
· Visningar
1 542
Senast: nipa
·
B
Islandshäst Jag letar med ljus o lykta efter en billig sadel till min pålle. Plånboken räcker inte så långt just nu o den sadel jag hade passade...
2
Svar
24
· Visningar
3 121
Senast: Ultrabeat
·
Trav om du tål se blod gå in www.aln.se .gå in på sidan 7 och 8 .
2
Svar
32
· Visningar
2 208
Senast: Zuzzi
·
M
Dressyr Min häst har en liten olat för sig, hon stoppar tungan över bettet, eller rättare sagt den kommer aldrig över bettet men hon drar upp...
Svar
2
· Visningar
1 069
Senast: Trevita
·
Trav Idag eller rättare sagt igår debuterade damen för mig och det slutade med en 2:a plats! :banana: :banana: 19,4 blev hennes tid och...
2
Svar
20
· Visningar
1 778
Senast: cusan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Hiss och diss del 5
  • Träning och hälsa del 12