Vilka kommer på QH-SM på Greva

Ja, han halkade ju omkull för 2 månader sedan och vi var på vårat 2:a återbesök i måndags och han markerade i traven och haltade rejält efter böjning. Han blev behandlad igen och ska nu stå 3 veckor till. Det blir inte mycket bete för den stackaren denna sommar. Möte på söndag? Angående tävlingen eller? Nej, jag tror inte det. Vilken tid är det om jag ändrar mig? I slöinge?
Jag såg dig förresten i stallet när vi var på väg till vet. For in där på hemvägen men då hade du och bebben åkt.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 701
Senast: Lhas
·
Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
2 911
Senast: Lycan
·
Hästmänniskan Hej! Jag har hyrt en stallplats på en gård där vi även hyr ett hus. När jag kom hit så var det 2 hästar, så vi blev då 3 stycken i...
Svar
19
· Visningar
2 908
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Är det någon här som har varit med om liknande eller har några tankar? Jag tror att jag börjar bli utbränd av "bara" vardagen. O_o Och...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
12 548
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ratsit
  • Hiss och diss del 5
  • Sytråden del 4