ja men vad bra, började bli lite orolig där...själv tycker jag att hon är given i ponnylandslaget med ngn av sina ponnyer...

o Caroline med väl? trodde jag iaf?
det är iaf helt sjukt att inte toppa laget helt när vi har såna ponnier som ex. Tambour o Obsession.

Nej, Caroline är 89.

Ja, så illa. Hade velat ha bakgrunden till uttagningen! Förstår INGENTING! varför bli förvånade att vi inte har något att säja till om när vi inte ens tar med våra bästa ekipage? Nåja, vi får se hur det går! Håller tummarna ändå!! :D

Det är säkert pengar och andra kontakter med i spelet som vanligt :angel:
Kliar du min rygg så kliar jag din......

Ett inte helt okänt begrepp inom Ridsporten

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 112
Senast: Emro
·
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
629
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 542
Senast: Raderad medlem 149524
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 333
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama