ja men vad bra, började bli lite orolig där...själv tycker jag att hon är given i ponnylandslaget med ngn av sina ponnyer...

o Caroline med väl? trodde jag iaf?
det är iaf helt sjukt att inte toppa laget helt när vi har såna ponnier som ex. Tambour o Obsession.

Nej, Caroline är 89.

Ja, så illa. Hade velat ha bakgrunden till uttagningen! Förstår INGENTING! varför bli förvånade att vi inte har något att säja till om när vi inte ens tar med våra bästa ekipage? Nåja, vi får se hur det går! Håller tummarna ändå!! :D

Det är säkert pengar och andra kontakter med i spelet som vanligt :angel:
Kliar du min rygg så kliar jag din......

Ett inte helt okänt begrepp inom Ridsporten

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 354
Senast: Mirtai
·
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
468
Senast: Elo
·
Utrustning Jag gillar inte att rida med skydd eller lindor pga värme och har aldrig sett nåt behov av det förrän Barkas nuvarande ligamentskada...
Svar
11
· Visningar
513
Senast: Elo
·
Gnägg Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
1 211
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka