• Western
  • Trådstartare Trådstartare Cita
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 740

Trådstartare
förklara det här för mig:
Gullet: 6 ½" wide x 7¼ high. Cantle: 4" high.
Rigging: 7/8 Skirt. Skirts: 24" x 11". Fenders: 17" x 8". Trim: Border Tooled with Smoothout Jockey and
Fender.

:bow: :bow: :bow:

Titta här: http://www.horsesaddleshop.com/sadrigandpar.html så fär du namnen på delarna på en westernsadel. Siffrorna anger storleken på resp. del i tum. Rigingen förklaras rätt bra på den sidan med tycker jag. Seven eights motsvarar alltså det som står i din beskrivning: 7/8. "Border tooled" innebär att den har en dekor längs kanten. "Smoothout" att dessa delar är släta.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 702
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 855
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara... 94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
45 115
Senast: Hedinn
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för... 69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
39 839
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna