Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Dressyr Rider i dagsläget för en tränare med resultat mycket högt i dressyren som också har flertalet duktiga elever. Problemet är personkemin...
2
Svar
28
· Visningar
2 871
Senast: ttshowjumpingclub
·
Dressyr Jag började diskutera detta i en annan tråd men jag vill gärna ge det en egen tråd för det är faktiskt ganska intressant det där med att...
2
Svar
34
· Visningar
4 187
Senast: lilla e
·
Dressyr Får man tävla med ledade stidbyglar i dressyr på lokal nivå? om ja betalar in licens och allt o har kvitto på de får ja väl starta...
Svar
1
· Visningar
770
Senast: Saigon
·
Dressyr Jag ska börja tävla dressyr och undrar nu lite ang. min utrustning. Är det tillåtet att ha ett tredalat bett med fasta ringar. Det är...
Svar
1
· Visningar
708
Senast: stallmixen
·
Dressyr Hoppas jag postar på rätt ställe nu... ;) Hur ska man egentligen passa in ett kandar? Ska både stång och bridong vara i hästens...
Svar
15
· Visningar
1 690
Senast: Lancet
·
Dressyr Nu är det min tur att få hjälp med sadel problemen... Min kille blir 7 år i år, när jag red in honom fick jag problem med sadel knutor...
Svar
6
· Visningar
922
Senast: Busen
·
E
Dressyr Tänkte bolla lite ideér om min sits med er! Jag har väldigt lätt för att säcka ihop i axlarna och ryggen när jag rider, dessutom har...
2
Svar
26
· Visningar
2 660
Senast: Totola
·
Z
Dressyr Hej alla hästvänner! Kan någon tala om för mig vad jag gör för fel vid avsaktningar -galopp till trav. De är verkligen usla, helt...
2
Svar
24
· Visningar
2 751
Dressyr Ska ju ut och tävla ordentlig dressyr med hopponnyn och har ett globus 3-delat eggbridongbett som tränsbett (samma som vanligt fast med...
Svar
7
· Visningar
996
Senast: SweetBriar
·
G
Dressyr Får man ha fårskinnsnosludd på tävling? Hittade inte ngt om det i TR. Undrar också om man får ha med sig spöet in på collectingringen...
2
Svar
20
· Visningar
2 117
Senast: Gyllene
·
Dressyr Är det någon som har en sån hjälm eller vet var de finns att köpa? Lägg gärna in bilder:D
Svar
2
· Visningar
1 030
Senast: Laivine
·
Dressyr Hej! Kommer med största sannoilkhet köpa en annan sadel, en jaguar som är ganska rödbrun i färgen, behöver därför nytt träns som...
Svar
5
· Visningar
941
Dressyr Finns de för både "vanliga" och rundsydda träns? Isåfall är det större "hål" för de rundsydda?
Svar
14
· Visningar
1 354
·
P
Dressyr Dressyren är kanske inte så strikt längre?! Kolla in denna länken, särskilt sida 6, 9-10...
2
Svar
21
· Visningar
2 253
Senast: Constance
·
Dressyr Får man tävla dressyr på detta bett (det översta gummibettet med D-ring) (har tyvärr inte tillgång till TR just nu)
Svar
7
· Visningar
1 170
Senast: Vimsan
·
N
  • Låst
Dressyr i nya LC1 2008. Där är det ingen halt på medellinjen för hälsning. När skall man då hälsa ?
Svar
9
· Visningar
2 146
Senast: Immer
·
Dressyr Hur många knoppar blir det på denna hals? Den är lååång, men då ska man väl sträva efter att ha så få som möjligt, eller? (han har inte...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
9 765
·
Dressyr Jag gjorde mitt första träningsprogram i veckan. fick betygen för varje moment men det stod inga koefficienter. jag har letat på nätet...
Svar
8
· Visningar
1 241
Senast: Werze
·
Dressyr Jag är frustrerad, besviken och arg. Min häst växte ur sin Penelopa vidd 3 förra våren. Jag måttbeställde en annan sadel, men det...
Svar
15
· Visningar
2 161
Senast: bigganl
·
Dressyr Alltså det med bred nosgrimma. Är det någon som har det? Eller någon som har bilder på det?
Svar
4
· Visningar
1 200
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30