Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Tjohopp. Tänkte det måste finnas de med 2011or??? Har inte en egen men har min systers här på lån närmaste halvåret eller året...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
44 643
Senast: Annie1982
·
Hoppning Någon som har tips om försäljnings stall i tyskland eller holland ? Vill inte ha mellanhänder av andra försäljnings stall i Sverige...
Svar
0
· Visningar
2 389
Senast: bibboni
·
Dressyr Får vuxna rida ponnyer i t.e.x femårschamponat? :)
Svar
11
· Visningar
1 274
Senast: lil-sis
·
Hoppning Jag är osäker på vad som gäller i kvalen till 130, 140, 150. I TR läser jag att man ska ha två felfria grundomgångar i den lägre...
Svar
4
· Visningar
1 378
Senast: Lady_S
·
Hoppning Min häst dyker efter hindrena varför gör han det?!?:confused::eek:
Svar
6
· Visningar
1 846
Senast: colowi
·
Trav Finns det någon som kan berätta om den här hästen? Mer än att han var norskfödd 1968? Någon som vet hur avkommorna var, såg ut osv? Bild...
Svar
1
· Visningar
987
Senast: Pegasus63
·
Dressyr Jag tog grönt kort första året kravet kom , men har tappat bort det . Vet ni om det finns reggat nån stans så man kan beställa nytt ?
Svar
8
· Visningar
3 916
Senast: landet
·
  • Låst
Dressyr I senaste Ridsport var en artikel om Knytkalaset, där tidigare deltagare listades. Det slog mig när jag läste den att Sarahenrietta B...
2
Svar
26
· Visningar
5 649
Senast: LenaH
·
Fälttävlan Tittar på lite gamla sändningar från EM och undrar lite saker. Hur höga är hindren i banhoppningen? Hur räknas straffpoängen? Vad...
Svar
2
· Visningar
901
Senast: Mirre
·
Western Hej! Då jag nyligen snöat in på western och funderar på det här med sadlar, finns det sadelutprovare i eller i närheten av Skåne? De jag...
Svar
4
· Visningar
929
Senast: Hallengren
·
Körning För maxad C-ponny. Hon är just nu hagprydnad men drömmer och hoppas hon kan köras i framtiden. Hon har fel i ryggen så får problem med...
Svar
5
· Visningar
1 701
Senast: fjordtokan
·
S
Trav min travare är e. Pale Amber - Pershing jag undrar om ni känner till hästar med tex pale amber som pappa. skulle vara kul o höra hur...
Svar
12
· Visningar
3 277
Senast: Halmbal
·
Distans Hej distansfolk! Nu behöver jag lite hjälp här, det handlar om en första distansstart och hur jag kommer dit! Efter att ha tävlat...
Svar
11
· Visningar
1 748
Senast: annoj
·
Körning Nån gång i livet ska jag lära mig att köra par med mina shettisar. En förutsättning för att lyckas med det är att man har utrustning för...
Svar
12
· Visningar
3 549
Senast: margita2
·
Övr. Grenar Jag är så sugen på att börja med bruksridning, och kanske körning, igen! Det var ganska många år sen jag var med i brukssvängen. Men nu...
Svar
2
· Visningar
957
Senast: skiesabove
·
Dressyr Är Stubben Gold Wing tränsbett tillåtet i dressyr på häst?
Svar
11
· Visningar
5 252
Senast: JohannaB
·
Western Jag tog (några halvbra) bilder på lördagen om nån vill kika =) Undra om jag inte ska gneta ihop till en bättre kamera....
Svar
0
· Visningar
916
Senast: marieka
·
Körning Dags att börja fixa kärran för hösten. Jag har koll på reglerna om Vita/gula reflexer framåt Röda reflexer bakåt Orange reflexer åt...
Svar
7
· Visningar
2 101
Senast: Manji
·
Hoppning Hej! Min häst spänner sej som skjutton när vi hoppar, och då går han inte att styra alls. Han skjuter ut bogen åt ena hållet och drar...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: Kallebus
·
Körning Ni missar väl inte att komma och hejja på alla duktiga ekipage på Silverhästens körtävling om går i stapeln i helgen i Sala? I dag är...
Svar
5
· Visningar
1 019
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama