Roliga dressyrmeeting?

Vi ska inte bo kvar utan åker fram o tillbaka. Så Heddan får bo hemma som vanligt.
Funderade dock lite när jag såg ryttarmeddelandet angående invigningen på fredagskvällen och att alla cupdeltagarna ska in o få sina cuprosetter. Är det något litet man ska ha på kavajen månntro för att visa vilken cup man rider. :confused: Rider ju första klassen redan på fredagem..hmm.

Vi ska inte bo kvar utan åker fram o tillbaka. Så Heddan får bo hemma som vanligt.
Funderade dock lite när jag såg ryttarmeddelandet angående invigningen på fredagskvällen och att alla cupdeltagarna ska in o få sina cuprosetter. Är det något litet man ska ha på kavajen månntro för att visa vilken cup man rider. :confused: Rider ju första klassen redan på fredagem..hmm.

Förra året fick vi cuprosetterna efter sista klassen. Jag kan tänka mig att det här är ett sätt för att alla ska hämta ut sina rosetter, för det var inte alla som hämtade ut dem förra året (tror jag). Skulle inte jag blivit placerad då vet det f-n om jag orkat vänta...

Ändring: @Hedwig jag tror alltså inte att vi ska ha dem på oss.

Är det någon som varit i Högbo på deras meeting och vet vilka klasser de brukar ha och om det är bra där? Det skulle passa bra som säsongsavslutning i år tänkte jag..

Är det någon som varit i Högbo på deras meeting och vet vilka klasser de brukar ha och om det är bra där? Det skulle passa bra som säsongsavslutning i år tänkte jag..

Från LA upp till Int. Högbo är bra, permanenta gästboxar, gott om utrymme. Två ridhus, en del hästar kan tycka att tävlingsbanan kan vara lite läskig.

Vill man slå på stort och bo bra ska man bo på Högbo bruk.

Liknande trådar

Tjatter Jag börjar! Jag drömde sjukaste och äckligaste drömmen på länge! FY! Det började med att jag och älskling hade flyttat hem till...
Svar
1
· Visningar
814
Senast: Knuzze
·
Hoppning Jaha då har min lilla fina dam debuterat en meter pålokal nivå. Vi har verkligen försökt göra allt rätt. Regelbundna träningar där hon...
Svar
4
· Visningar
1 975
Senast: vildros
·
Övr. Barn Är lite nyfiken på vilka alla är egentligen; alltså lite utöver att vi har barn allihop. T ex jobb, intressen, djur etc, o tycker det...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 629
Senast: Krusan
·
N
Körning Hej på er! Jag vet att detta har ältats ett flertal gånger men hoppas ändå att någon ska ha ork att engagera sig i min fråga. Jag har en...
Svar
4
· Visningar
906
Senast: Norpan2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama