Roliga dressyrmeeting?

Stort tack @Wine-tee för din utförliga information! Nu har jag massor att kolla upp. Gästgifveriet på gården hade ett rum kvar men jag behöver få klart med mina medresenärer först.

Ven du, eller någon annan, om det blir lika fullt fort när det gäller själva tävlingsanmälningarna?

MSVC-klasserna brukar bli fulla men det går absolut inte med samma fart som det gör i stockholm city utan det brukar ta några dagar och fylla på allt eftersom. Nu är det ju dock tredje året Dylta hållet sitt meeting så kanske har fler hört om det i år än tidigare, men jag tror inte du behöver hänga på låset för att få starta. Kan ju anmäla och sedan avanmäla om du inte lyckas få någon medhjälpare ;)
En sak värt att nämna är att boxarna ordnas med i förväg så jag rekommenderar att sno åt sig en box i god tid och sedan avanmäla om du inte kan komma.

Ni får inte missa att Billdals RK utanför Göteborg har meeting nationaldagshelgen. Nu är jag lite partisk eftersom det är min klubb, men deras tävlingar är alltid väldigt uppskattade och bra.

Jag som dressyrryttare hoppas att detta deras (så vitt jag vet) första dressyrmeeting skall bli välfyllt och uppskattat så att det blir mer dressyrtävlingar framöver. De arrangerar annars mest hopptävlingar på hög nivå.

Nästa söndag öppnar anmälningen till Gripen. Idag kom proppen upp. Är det någon mer buke-människa som ska dit?

@Jfrelin jag kommer hyra den äldsta minsta husvagnen på tävl.området med min hund. Det finns plats där om du vill. Ingen köksutrustning alls utom kaffebryggare, jag äter allt i cafeterian.

@Amanda_F
Jag har glömt att betala licensen :((
Får vänta till den är betald för att kunna anmäla.
Det är nog inte så svårt att komma med, förra året stod jag nog som nr 8 som reserv men kom med.

Hur har det gått för er och boende?
Jag står utan boende just nu....finns det plats hos er? Kökssoffan ?

Jag är mest orolig för Z:s boxplats. Det är det meckigaste att fixa på annat ställe...

Det fanns några alternativ när vi letade boende. Nån hade hittat på typ airbnb och någon hade ett westernvandrarhem. Så det går om man vet vart man ska leta. :wtf:

Jag har anmält till msvb4 där men är reserv. Tog bort mig från msvA. Vi ska träna lite mer på piruetterna och serien tills vi startar igen...Samt rida igenom programmet hemma flera gånger också..:angel::D

Jag har anmält till ett meeting i Vaggeryd första helgen i september. Det är dock fälttävlan samma helg så vi får se vart jag åker.

Liknande trådar

Tjatter Jag börjar! Jag drömde sjukaste och äckligaste drömmen på länge! FY! Det började med att jag och älskling hade flyttat hem till...
Svar
1
· Visningar
814
Senast: Knuzze
·
Hoppning Jaha då har min lilla fina dam debuterat en meter pålokal nivå. Vi har verkligen försökt göra allt rätt. Regelbundna träningar där hon...
Svar
4
· Visningar
1 975
Senast: vildros
·
Övr. Barn Är lite nyfiken på vilka alla är egentligen; alltså lite utöver att vi har barn allihop. T ex jobb, intressen, djur etc, o tycker det...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 629
Senast: Krusan
·
N
Körning Hej på er! Jag vet att detta har ältats ett flertal gånger men hoppas ändå att någon ska ha ork att engagera sig i min fråga. Jag har en...
Svar
4
· Visningar
906
Senast: Norpan2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Offentliga verksamheter
  • Roliga saker som barn säger

Hund, Katt, Andra Djur