Roliga dressyrmeeting?

Sv: Roliga dressyrmeeting?

Håbos meeting är riktigt trevligt också.
Går i början av juni tror jag.
De ska ha några flerbäddsrum där och har ett väldigt trevligt klubbhus där det går att laga mat mm.

Borås såklart! Vi har meeting sista helgen i maj i år (kristi himmelfärdshelgen) med klasser från LB (ev. LC) tom Int.

I övrigt tycker jag att Falkenberg och Laholm har mycket trevliga meeting.

Är det Uppland? Kanske något för Headwitch o mig. Vad har de för klasser?:)

Hittade nu o de stod att de bara hade msvC än så länge men förhoppningsvis kommer det med högre klasser också. :-)

Senast ändrad:

Klart du ska till Borås! Nog att jag är partisk men det är oerhört välarrangerade tävlingar på en fin och stor anläggning. Vi brukar åka till Falkenberg och Laholm och har även varit på Lilla Edet, samtliga rekommenderas varmt, speciellt Laholm har blivit en tradition och i år var vi där både på deras sommar- och höstmeeting.

Nu la ni ert meeting när jag jobbar i år igen :(

I år får ni komma till oss igen tycker jag:)

Fattade det när jag läste tillbaka i tråden... ;-) fick för mig att du typ menade Boråsmeetinget och att lilla Edet låg bredvid eller något sånt. Hade helt missat att LE hade ett eget meeting vid mina tidigare genomläsningen.

Jag var i Borås för ett par år sen. Inget fel på själva tävlingen men herregud var var alla människor??? Det var ju bara närmast sörjande som befanns sig där, übertrist med andra ord. Är det meeting så ska det ju krylla av folk så man kan få lite utlopp för sin sociala ådra med!:D

Annars har jag också hört att Björbäck är bra och för att inte settis ska bli ledsen så måste jag ju även säga att Lilla Edet är bra!;) Iaf har jag hört att de har himla fina priser!:)

Liknande trådar

Tjatter Jag börjar! Jag drömde sjukaste och äckligaste drömmen på länge! FY! Det började med att jag och älskling hade flyttat hem till...
Svar
1
· Visningar
814
Senast: Knuzze
·
Hoppning Jaha då har min lilla fina dam debuterat en meter pålokal nivå. Vi har verkligen försökt göra allt rätt. Regelbundna träningar där hon...
Svar
4
· Visningar
1 975
Senast: vildros
·
Övr. Barn Är lite nyfiken på vilka alla är egentligen; alltså lite utöver att vi har barn allihop. T ex jobb, intressen, djur etc, o tycker det...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 629
Senast: Krusan
·
N
Körning Hej på er! Jag vet att detta har ältats ett flertal gånger men hoppas ändå att någon ska ha ork att engagera sig i min fråga. Jag har en...
Svar
4
· Visningar
906
Senast: Norpan2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama