Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De har ju väldigt bra klasser men det känns tyvärr lite för långt att åka för mig från Linköping.Men Lilla Edet då? Ingen som ska dit?
@mooi jag kommer till Lilla Edet! Rider MsvC-cupen med Bruce
Men Lilla Edet då? Ingen som ska dit?
När jag väl får tummen ur och ska anmäla så är alla tävlingar fulla så nä
@DressyrMupp Jag återtog min anmälan för längesedan så jag kommer inte med. Dessutom är hästen skadad, skärsår vä bak
Jo då. Vi har sista träningen borta på mån, sen är det uteritt i två dagar och joggingpass kanske? Träffades tjej på kursen jag var på som också ska dit, och vi har hunnit prata ganska mycke om domarna, maten, osv. Ska bli kul att äntligen komma iväg på tors. Åker du på fre morgon?
Vad om domarna?? Kanske pm
Iår åker jag redan på torsdagen. Skönt att ta ett litet joggingpass när man kommer fram sen så går ju min på lösdrift, skönt för pålle att vila en natt innan.
Jag hoppas få åka till dressyrfröken må-tisdag och så vila onsdag.
Jag ska också dit och rida msvB-cupen, Känner mig dock måttligt motiverad i denna värme..
Det ska ju bli lite svalare nu, som det verkar. Förra året var det sån här värme under gripen-meetinget. Det var inte kul för någon alls. Men i år är jag mest stressad över att Z kanske inte dricker lika mycket när man inte är hemma, så jag har fixat lite olika mat som jag kan ge uppblött i olika soppor, typ jätteblöt betfor, uppblötta morotspellets och sånt. Det ska nog ordna sig..Jag ska också dit och rida msvB-cupen, Känner mig dock måttligt motiverad i denna värme..