Habina Trådstartare 5 Aug 2014 #1 Av en slump började jag gå igenom tävlingskläderna till helgens tävling och då slog det mig att jag har den här skjortan. Inte räknas väl det som plastrong/slips? Hur sjutton hittar jag något innan söndag, vi har bara GG här i stan.
Av en slump började jag gå igenom tävlingskläderna till helgens tävling och då slog det mig att jag har den här skjortan. Inte räknas väl det som plastrong/slips? Hur sjutton hittar jag något innan söndag, vi har bara GG här i stan.
b_ridutbildning 5 Aug 2014 #2 Det räcker med vitt i halsen. Själv tävlar jag i något liknande. Så det är bara att köra på!
Habina Trådstartare 5 Aug 2014 #3 Nu läste jag "ljus polotröja" i TR puh! Då måste ju den där duga. Tack! Mina tävlingsnerver börjar göra sig gällande.
Nu läste jag "ljus polotröja" i TR puh! Då måste ju den där duga. Tack! Mina tävlingsnerver börjar göra sig gällande.
M Maoam 14 Aug 2014 #4 Inga problem att tävla i den, det räcker att du har vitt runt halsen i princip så det är lugnt...