Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Övr. Grenar 28:e aug är det nåt som kallas SM-dagen på täby galopp. Vad innebär det? En torsdag är det, är det kvällstävlingar? Storlopp? Hittar...
Svar
1
· Visningar
891
Senast: floppy
·
Dressyr Behöver lite hjälp! Får man starta LC helgen efter man har startat LA? Lokal tävling.
Svar
1
· Visningar
698
Senast: Jfrelin
·
Dressyr Av en slump började jag gå igenom tävlingskläderna till helgens tävling och då slog det mig att jag har den här skjortan. Inte räknas...
Svar
3
· Visningar
1 004
Senast: Maoam
·
Hoppning Eftersom jag tävlar den 31 augusti, och klassen heter 95, två faser 382.4.2 (A+A:0) Vet att omhoppning är med men kommer den på en gång...
Svar
1
· Visningar
1 767
Senast: Gabby_Ossi
·
Fälttävlan Hittade ingen sån här tråd på fälttävlanssidan så jag startar en ny. presentera eran terränghäst! * Ras * Ålder * mankhöjd *...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
48 731
Dressyr Nu börjar jag planera tävlingssäsongen 2014! Jag undrar om ni kan tipsa om några bra arrangerade meterna i vårt land? Jag rider MsvC...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
13 237
Senast: Amanda_F
·
Dressyr Det drar ju igång på riktigt idag för bövelen! :D 5-åringarna idag, startlista. Jag antar att de kommer visa på clipmyhorse.tv som...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 851
Svar
10
· Visningar
3 237
Senast: Nebraska
·
Dressyr Någon som har erfarenhet av ovanstående? T4:an ska vara speciellt framtagen till breda hästar, men T8:an går ju också att ändra bomvidd...
Svar
2
· Visningar
3 035
Senast: Flixies
·
Övr. Grenar Hej! Jag håller på med frihetsdressyr med min lilla shetlandsponny som annars ibland tömkörs. De frihetsdressyr övningar vi håller på...
Svar
0
· Visningar
1 030
Senast: jas96
·
Hoppning Antagligen dagens mest onödiga tråd, men ändå :angel: Tanken slog mig precis då jag läste en av nyhetsrubrikerna idag ("Följ RGB och...
Svar
4
· Visningar
988
Trav Iom att vi har en Grattis-tråd kan vi väl ha en tråd där vi hojtar till när vi har anmält ut till start? :D Jag kan börja med min...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
31 124
Senast: lil-sis
·
Hoppning Är det nån som ska på något roligt meeting nu under sommaren? :):) Själv ska jag bege mig till V-plast, Tingsryd, någon mer som kommer...
Svar
1
· Visningar
787
Senast: Mimsan_
·
Körning Ja folk runt Mälardalen vad tycks om en härlig buketräff i sommar? Vi träffas kör en långtur med hästarna och fikar och sedan på...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 710
Senast: Nielaa
·
Hoppning Någon som har bra koll på detta? Vilka punkter bedöms? Vad är maxpoängen? Hur många domare? Nyfiken på hur bra poäng ponnyryttarna i SM...
Svar
8
· Visningar
5 726
Senast: Equilina
·
Tävling Hejsan! Jag är totalt grön på allt som gäller tävlingar och sådant. Men jag har ridit och hållit på med hästar i omkring 20 år, både...
Svar
5
· Visningar
1 649
Senast: BaBoo86
·
Islandshäst Rider idag dressyr på msv nivå men är sugen på att testa islandshäst. Men inte turridning utan "riktig" ridning, träna liksom. Tycker...
2
Svar
27
· Visningar
3 128
Senast: Gimlan
·
Islandshäst Jag vet att man inte bör passträna sina hästar för mycket, men när man är i presis i början av karriären, och man vill träna läggningar...
Svar
3
· Visningar
1 336
Senast: yew98fq
·
  • Låst
Dressyr Hur har ni andra det med motivationen nu? De flesta har kanske ridit sista tävlingen eller har bara nån enstaka kvar och det ligger en...
100 101 102
Svar
2 022
· Visningar
185 715
Senast: Tulip
·
Islandshäst Jag läser både köpes- och säljesannonser och funderar på om nästa egna häst, den dag min ponny är färdig här på jorden, ska bli en...
2
Svar
30
· Visningar
5 639
Senast: kopur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål och Planer 2025