Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Jag borde egentligen kunna det här men känner mig ändå osäker då jag inte ridit avd B på flera år. I TR så står det under Mom 373 ; "...
Svar
2
· Visningar
838
Senast: Saltis
·
Körning Jag har en maratonvagn som jag kört shettis med. Nu när det är dags för min c-ponny att dra så har jag satt på de större hjulen som...
Svar
1
· Visningar
1 204
Senast: Nielaa
·
Dressyr Jag har av ngn mystisk anledning anmält mig till en LC:2 nästa vecka, jag är hoppryttare till vardags och har ett klantarsle till häst=...
Svar
4
· Visningar
1 016
Senast: Daisy
·
Övr. Grenar 28:e aug är det nåt som kallas SM-dagen på täby galopp. Vad innebär det? En torsdag är det, är det kvällstävlingar? Storlopp? Hittar...
Svar
1
· Visningar
892
Senast: floppy
·
Dressyr Behöver lite hjälp! Får man starta LC helgen efter man har startat LA? Lokal tävling.
Svar
1
· Visningar
698
Senast: Jfrelin
·
Dressyr Av en slump började jag gå igenom tävlingskläderna till helgens tävling och då slog det mig att jag har den här skjortan. Inte räknas...
Svar
3
· Visningar
1 004
Senast: Maoam
·
Hoppning Eftersom jag tävlar den 31 augusti, och klassen heter 95, två faser 382.4.2 (A+A:0) Vet att omhoppning är med men kommer den på en gång...
Svar
1
· Visningar
1 772
Senast: Gabby_Ossi
·
Fälttävlan Hittade ingen sån här tråd på fälttävlanssidan så jag startar en ny. presentera eran terränghäst! * Ras * Ålder * mankhöjd *...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
48 750
Dressyr Nu börjar jag planera tävlingssäsongen 2014! Jag undrar om ni kan tipsa om några bra arrangerade meterna i vårt land? Jag rider MsvC...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
13 238
Senast: Amanda_F
·
Dressyr Det drar ju igång på riktigt idag för bövelen! :D 5-åringarna idag, startlista. Jag antar att de kommer visa på clipmyhorse.tv som...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 851
Svar
10
· Visningar
3 237
Senast: Nebraska
·
Dressyr Någon som har erfarenhet av ovanstående? T4:an ska vara speciellt framtagen till breda hästar, men T8:an går ju också att ändra bomvidd...
Svar
2
· Visningar
3 042
Senast: Flixies
·
Övr. Grenar Hej! Jag håller på med frihetsdressyr med min lilla shetlandsponny som annars ibland tömkörs. De frihetsdressyr övningar vi håller på...
Svar
0
· Visningar
1 030
Senast: jas96
·
Hoppning Antagligen dagens mest onödiga tråd, men ändå :angel: Tanken slog mig precis då jag läste en av nyhetsrubrikerna idag ("Följ RGB och...
Svar
4
· Visningar
989
Trav Iom att vi har en Grattis-tråd kan vi väl ha en tråd där vi hojtar till när vi har anmält ut till start? :D Jag kan börja med min...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
31 127
Senast: lil-sis
·
Hoppning Är det nån som ska på något roligt meeting nu under sommaren? :):) Själv ska jag bege mig till V-plast, Tingsryd, någon mer som kommer...
Svar
1
· Visningar
787
Senast: Mimsan_
·
Körning Ja folk runt Mälardalen vad tycks om en härlig buketräff i sommar? Vi träffas kör en långtur med hästarna och fikar och sedan på...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 710
Senast: Nielaa
·
Hoppning Någon som har bra koll på detta? Vilka punkter bedöms? Vad är maxpoängen? Hur många domare? Nyfiken på hur bra poäng ponnyryttarna i SM...
Svar
8
· Visningar
5 726
Senast: Equilina
·
Tävling Hejsan! Jag är totalt grön på allt som gäller tävlingar och sådant. Men jag har ridit och hållit på med hästar i omkring 20 år, både...
Svar
5
· Visningar
1 651
Senast: BaBoo86
·
Islandshäst Rider idag dressyr på msv nivå men är sugen på att testa islandshäst. Men inte turridning utan "riktig" ridning, träna liksom. Tycker...
2
Svar
27
· Visningar
3 132
Senast: Gimlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka