Jag gav 96 för mitt "vanliga" thiel 2007 så då har det sjunkit. Det är ju mer kvalitwt äb tex cheval eller vad dom heter. Minst sagt.
Jag tycker inte de är mer kvalité på de släpet faktiskt, jag har kännt och klämt på alla dessa 3 släp .
Cheval är riktigt bra kvalite många många har dessa släp och överlag är alla nöjda.
Visst finns de måndagsex men de gör de i alla märken=)
Samma gäller böckmann. och självklart ditt släp.. de flesta är nöjda även där
Jag kan inte hitta en endaste anledning till varför jag ska köpa ett släp som kostar 30-50 tusen mer bara för de anses vara ett bra märke när jag kan köpa en för 70 som är minst lika bra.
Jag kan alltså köpa 1 släp och 1 lyxmaratonvagn ist för bara ett släp=) man får mer för pengarna=)
Skillnad om de var extra lyx som guld och kromdetaljer osv men de är de inte.
Sedan har jag inte dessa pengar att köpa släp för över 100 tusen helt enkelt jag vill inte låna till saker så jag spar helt själv, och ska jag spara till 120 tusen får jag spara i evigheter å de har jag icke tid med=)
Ibland ser man ursnygga ekipage ute på tävlingar de har dyrt släp å dyr fin bil... som är bankens..
När jag kommer med mitt ekipage är de bara mitt.. inte ett lån så långt ögat når..
Den känslan äger=)
Den som spar hon har