Transport för körning

Nyfiken på varför du väljer utökat B istället för BE? :)

För jag behöver inte ha BE utökad räcker=lättare och billigare alternativ=) man behöver ju inte göra teorin på utökad=) någongång ska jag ta både BE och C men de får ligga i framtiden=)

Thiel har en sån modell.
Jag hade ett thiel släp förut. Bästa släpet ever och skulle jag behöva egen vagn i framtiden så ingen tvekan blir det en thiel igen!!

Thiel har en sån modell.
Jag hade ett thiel släp förut. Bästa släpet ever och skulle jag behöva egen vagn i framtiden så ingen tvekan blir det en thiel igen!!
Jo men prislappen på detta släp är inte okej tyvärr=(
90 tusen för släpet med platta utan tillbehören jag vill ha .Så över 100 tusen för mitt isf:crazy: det är 30 tusen dyrare. De kan jag lägga på andra saker=) men har man 120 tusen som ligger och tynger en i livet så köp.. bara köp=)

Jag gav 96 för mitt "vanliga" thiel 2007 så då har det sjunkit. Det är ju mer kvalitwt äb tex cheval eller vad dom heter. Minst sagt.

Jag gav 96 för mitt "vanliga" thiel 2007 så då har det sjunkit. Det är ju mer kvalitwt äb tex cheval eller vad dom heter. Minst sagt.

Jag tycker inte de är mer kvalité på de släpet faktiskt, jag har kännt och klämt på alla dessa 3 släp .
Cheval är riktigt bra kvalite många många har dessa släp och överlag är alla nöjda.
Visst finns de måndagsex men de gör de i alla märken=)
Samma gäller böckmann. och självklart ditt släp.. de flesta är nöjda även där
Jag kan inte hitta en endaste anledning till varför jag ska köpa ett släp som kostar 30-50 tusen mer bara för de anses vara ett bra märke när jag kan köpa en för 70 som är minst lika bra.
Jag kan alltså köpa 1 släp och 1 lyxmaratonvagn ist för bara ett släp=) man får mer för pengarna=)
Skillnad om de var extra lyx som guld och kromdetaljer osv men de är de inte.
Sedan har jag inte dessa pengar att köpa släp för över 100 tusen helt enkelt jag vill inte låna till saker så jag spar helt själv, och ska jag spara till 120 tusen får jag spara i evigheter å de har jag icke tid med=)
Ibland ser man ursnygga ekipage ute på tävlingar de har dyrt släp å dyr fin bil... som är bankens..:sneaky:
När jag kommer med mitt ekipage är de bara mitt.. inte ett lån så långt ögat når..
Den känslan äger=):D Den som spar hon har:banana:

Blir det inte ett jäkla kultryck med en vagn där fram??
Vagnen är ju inte precis vid kulhaken och tillverkarna har fixat till de där bra tycker jag släpet är lätt och smidigt.
Supersmart lösning tycker jag för oss som kör så vi kan få med oss maratonvagnen och häst i ett paket=)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 945
Senast: Anonymisten
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 728
Katthälsa Min katt verkar vara otursförföljd. Ingen verkar veta exakt vad som hänt, men jag skall försöka beskriva så gott jag kan. I går vid två...
Svar
14
· Visningar
5 316
Senast: Hoarfrost
·
Kropp & Själ Jag blir bara tröttare och tröttare. Får mindre och mindre energi. Feber har jag flera dagar i veckan, någon/några timmar åt gången...
8 9 10
Svar
189
· Visningar
15 913
Senast: Bri
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar