Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Övr. Grenar Jag pratade med en vän om att åka med medryttarhästen till Täby galopp nån dag så hon får springa lite. Men blev varnad för att många...
Svar
2
· Visningar
1 622
Senast: mamman
·
Körning Ja nu är jag trött på att jäklas och ha mig så fort jag skall iväg på träningar. Så nu skall jag slå till och köpa mig ett släp med...
2
Svar
28
· Visningar
3 602
Senast: Nielaa
·
Fälttävlan I söndags stod det terrängträning på Årsta Runsten på schemat. Vi har inte varit iväg på ett tag och innan träningen ångrade jag mig...
Svar
19
· Visningar
7 053
Senast: Houdinie
·
Hoppning Hej! Jag är anmäld till min första lokala tävling! Det ska bli kul! Men i den klassen jag ska starta i så är det bara jag och en till...
Svar
3
· Visningar
794
Islandshäst Jag funderar på att betäcka mitt silverssvarta sto så småningom. Jag har kollat runt på olika hingstar, både de som finns inom rimligt...
Svar
5
· Visningar
1 376
Senast: janna
·
Islandshäst Jag har ju börjat drömma så smått om en ny unghäst - om ni skulle få välja stam på en kommande islandshäst, vad skulle ni helst se i...
Svar
18
· Visningar
2 011
Senast: Gimlan
·
Trav Halloj! Varit borta från Buke ett bra tag men nu är jag tillbaka igen :) Har kvar min gamla kuse Belmont som hänger med mig i ur och...
Svar
0
· Visningar
1 337
Senast: Tagliabue
·
S
Hoppning hur gör ni när ni har gräsbrodd och ska tävla? låter ni hästarna åka med gräsbrodd eller skruvar ni i på plats? sen undrar jag om...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 615
Senast: Kallebus
·
Trav ja hur funkar det om jag vill leasa ut min häst? Vad bör man skriva för papper? Hur gör man? Vad ska jag tänka på?
Svar
0
· Visningar
1 083
Senast: Emmahpemma
·
Dressyr Är Amerigo (Classic och Cortina) normala i sitsarna? Eller bör man gå upp/ner i storlek? Jag har normalt 17" i både min Edinburgh och...
Svar
2
· Visningar
1 157
Körning Hejsan! Jag har en fullblod/halvblods valack på 5 år som jag har haft sedan i december. Vi tränar och tycker väl att hoppning är...
Svar
3
· Visningar
2 233
·
Western Jag har nyligen på vinst och förlust köpt en sadel jag ska prova på hästen. Det rör sig om en distanssadel men som väldigt mycket liknar...
Svar
6
· Visningar
18 190
Senast: lulski
·
Fälttävlan Jag har länge slitit på mina N.E.W-skydd nu och de har varit bra. Men i år måste jag helt enkelt inse att det är dags för nya...
2
Svar
23
· Visningar
4 521
Hoppning Jag är ny på stor häst, jag undrar om det finns någon som vill dela med sig av sina kloka råd/erfarenhet inom hoppvärlden. Tack på...
Svar
1
· Visningar
718
Senast: Speedway
·
Hoppning Hejhej! Ska ut på min första tävling nu! LD+ och LC. behöver hjälp med bedömningarna! Lätt D+Två faser 382.4.6 (A+A:0) med totalfel...
Svar
2
· Visningar
927
Senast: nattrexx
·
Körning Har köpt en shettis på 85 cm som jag håller på och tömkör och planen är att hon ska köras in (9 år). Funderar på vilken spårvidd som...
2
Svar
21
· Visningar
4 087
Senast: svea
·
Dressyr Har lite funderingar på Amerigos sadel Cortina. Har den djupt säte och stora knästöd? Hur är knästöden och sitsen om man jämför mot...
Svar
0
· Visningar
1 260
Senast: firren
·
Hoppning Jag borde egentligen kunna det här men känner mig ändå osäker då jag inte ridit avd B på flera år. I TR så står det under Mom 373 ; "...
Svar
2
· Visningar
837
Senast: Saltis
·
Körning Jag har en maratonvagn som jag kört shettis med. Nu när det är dags för min c-ponny att dra så har jag satt på de större hjulen som...
Svar
1
· Visningar
1 204
·
Dressyr Jag har av ngn mystisk anledning anmält mig till en LC:2 nästa vecka, jag är hoppryttare till vardags och har ett klantarsle till häst=...
Svar
4
· Visningar
1 016
Senast: Daisy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XVI