Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Rent generellt och individuellt, vad kollar ni på relativt gröna hopphästar? (Förutom stam). Exteriören tex. Hur tycker ni att en...
Svar
17
· Visningar
1 839
Senast: swe
·
Dressyr Skulle behöva lite hjälp med vad Jeffries olika modeller på dressyrsadlar heter. Någon som har koll på det?
Svar
1
· Visningar
911
Senast: caballus
·
Dressyr Live här .. http://www.clipmyhorse.de/en/live/channel/2/chio-aachen-2014-2014
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 633
Senast: Jfrelin
·
Hoppning Hej!! Har letat som en galning efter bilder på hingsten Orestus men det går sådär.. :(Skulle bli superglad om någon kanske har bilder...
Svar
14
· Visningar
1 673
Senast: McDermott
·
Hoppning Hej! Jag är en 14åring som ska tävla clear round/centimeterhoppning på min ponny nästa vecka. Något som jag är osäker på är om man måste...
Svar
7
· Visningar
1 519
Senast: SannaF
·
Distans Roligt att det äntligen är klart. Och Kul att Kjell är tillbaks, samt bra att de gamla vart kvar. Men Vem är Karin Melkersson och...
Svar
1
· Visningar
1 015
Senast: Liten
·
Hoppning Varför finns det ingen sådan? Det är ett jäkla kackel på dressyrtanterna och fullt med intressanta diskussioner. Jag väntar på...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
29 384
Senast: Bylund
·
Dressyr Är det någon som har lite tips inför första dressyrstarten som kommer i Juli. Kan programmet i sömnen men annat som jag ska tänka på? Är...
Svar
12
· Visningar
1 322
Senast: Billy
·
Dressyr Har en fråga, om du tex har startat La och msv c i juni 2014 men inte godkända procent, får du starta lb o la i en annan tävling samma...
Svar
10
· Visningar
1 385
A
Övr. Grenar Är det någon som håller på med working equitation? Det verkar så himla roligt. Måste häst och ryttare var "jätteduktiga" när man...
14 15 16
Svar
317
· Visningar
70 784
Senast: animalasia
·
Övr. Grenar Just nu pågår VM i Working Equitation i Österrike och jag tänkte kolla om det är några fler som följer tävlingarna? Jag har tyvärr...
2
Svar
23
· Visningar
2 686
Senast: animalasia
·
Hoppning Jag har ett problem med min 9 åriga ponny valack. Jag har ägt honom i 3 år. Vi tävlar hoppning just nu upp till 100cm och placerar oss...
Svar
7
· Visningar
1 468
Senast: Askur
·
  • Låst
Islandshäst Nu kör vi igen, dela med er av alla tänkbara tankar och ideeér och dela med er av ert liv med era islandshästar i vardagen.
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
183 790
Senast: Michis
·
Fälttävlan Sitter och tittar på fälttävlan på Horse1 nu och har en del funderingar angående ryttarnas sits och hur de har tyglarna. Kan börja att...
Svar
14
· Visningar
2 540
Senast: Gabby_Ossi
·
Dressyr På vägen att utvecklas till att bli en bra ryttare och nå sina mål kommer man till punkter av insikt som skjutsar en framåt i...
2
Svar
33
· Visningar
3 382
Senast: Billy
·
Hoppning Jag behöver nya senskydd.Har idag Eskadron som var poppis på den tiden jag köpte. De ska vara bra kvalite men helst inte kosta en...
Svar
10
· Visningar
1 021
Senast: Mimsan_
·
Dressyr Kryddan finns inte längre. Jag tillhör dem som följde denna underbara, unika, galna och kuliga Tjej-kvinna <3 Under sin sjukdom...
Svar
7
· Visningar
1 775
Senast: MM
·
Islandshäst Hej! Tänkte att det vore lämpligast att fråga här i Islandshästforumet om detta ;) Jag ska iväg till Island och sommarjobba på...
Svar
4
· Visningar
3 188
Senast: BornAgain
·
Hoppning Så jag och hästen har börjat hoppa. Vi är nybörjare och ingen av oss vet egentligen vad vi håller på med, men vi tar oss över. Hästen är...
2
Svar
29
· Visningar
4 010
Senast: swe
·
Islandshäst Hejsan! Jag behöver lite råd & tips.. angående unga femgångshästar, och när man kan börja träna dessa i pass. Hur väl grundridna och...
Svar
4
· Visningar
869
Senast: yew98fq
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka