Sv: Tips&trix för tävlingsfrisyrer - bildtråd!
okej
tror jag ska köpa en sån rosett och prova, så jag inte står tävlingsmorgonen och trilskas :P
okej
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@mimus jag kan aldrig göra flätor av det överblivna håret heller, brukar bara tvinna det runt donuten och sen klämma in det med peruk nålar.
Fäst nålen i sidan av dounuten, ner i håret, under det tvinnade extra håret och upp i dounuten igen. Så man naglar ner donuten över extra håretså sitter det stabilt sen.
Aktiverar denna tråden lite igen. Läste på en hemsida som säljer hårbling: "Ett tips för att undvika att du tappar dina fina hårnålar är att böja "benen" på dem i 90 graders vinkel och sedan sticka in dem i donuten, det gör att hårnålarna låses fast."
Nån som fattar hur de menar?
Aktiverar denna tråden lite igen. Läste på en hemsida som säljer hårbling: "Ett tips för att undvika att du tappar dina fina hårnålar är att böja "benen" på dem i 90 graders vinkel och sedan sticka in dem i donuten, det gör att hårnålarna låses fast."
Nån som fattar hur de menar?
Men hur får man upp de sen då? Eller får man gå omkring blingad jämtSå gjorde frissan på min bröllopsfrisyr, sitter som bergetOm du har hårnålen/klämman som ett V så tar du ändarna och viker ner som ett M ungefär, sen trär du in som vanligt men de delarna du har vikt ner spärrar nålen så den inte kan gå tillbaka.
Haha, oh noo!@hastskotare - japp sen sitter de resten av livetNä man får lirka ut dem, jag räknade mina som jag hade i bröllopsfrisyren, 72 st
, maken hade somnat när jag var klar
![]()